Patrik skrev:Tala om för din systers kille vad som hänt, om han är en man så tar han sitt straff. Om inte är han en j*vla mes.
Är det manligt att betala böter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Patrik skrev:Tala om för din systers kille vad som hänt, om han är en man så tar han sitt straff. Om inte är han en j*vla mes.
HaHa i så fall e jag gärna en pussy....KawaChris skrev:Är det manligt att betala böter?![]()
Me to!!!All_to_slow skrev:HaHa i så fall e jag gärna en pussy....
Pejo skrev:Om du av misstag råkar åka för fort, sisådär 5 knutar för mycket på 110-väg, då ringer väl du polisen och anmäler dig själv och tar ditt straff, va? Eller är du en j*vla mes ? :kocko
(ingen behöver ta på sig nånting i det här fallet. Den utredning polisen gjort är att dom kikat på bilden, sett ungefärlig ålder och sett i registren att sonen har ungefär samma ålder, och gissat.)

DanTheMan71 skrev:Va fan Hur nitisk får man bli egentligen.Varje gång vi går mot röd gubbe bryter vi ju mot lagen.... klart som fan att personen som kör inte ska ta nåt straff här eftersom polisen tydligen inte kan identifiera personen på bilden.
Bilens ägare är INTE skyldig att berätta ett skvatt !!! Om så vore fallet e det bara att säga att det var nån som provkörde inför ett ev köp ,svårare än så e det inte.

[/QUOTE]KawaChris skrev:Är det manligt att betala böter?![]()
Patrik skrev:Lugn nu va. Vad jag menade var att jag skulle aldrig låta någon annan ta skulden för något som jag var skyldig till.![]()
Patrik skrev:Är det manligt att låta någon annan betala böterna?
thundrace skrev:Vi har ingen angiverilag i sverige,samt föraransvar. Om du betalar så inte bara gör du fel,utan du erkänner dig skyldig till ett brott du inte begått. Polisen skall visa att det är du på fotot.Finns inte en tingsrätt i sverige som dömer dig skyldig om inte fotot är klockrent på dig.

Just derför skall du bestrida fortkörningen, och det är ju inga problem, eller?foobar skrev:Ok! Skönt, för jag har faktiskt inte speciellt stor lust att torska för detta.![]()
Även fast systerns kille, pröjsar böterna åt mig, så kommer jag ju att finnas i deras register. Vilket torde innebära att mitt kort ryker mycket lättare om jag VERKLIGEN åker fast för fortkörning...?![]()
Inte bara det försäkringsbolagen börjar bli hemskt intresserade av att höja dina premier efter en fortkörning.foobar skrev:Ok! Skönt, för jag har faktiskt inte speciellt stor lust att torska för detta.![]()
Även fast systerns kille, pröjsar böterna åt mig, så kommer jag ju att finnas i deras register. Vilket torde innebära att mitt kort ryker mycket lättare om jag VERKLIGEN åker fast för fortkörning...?![]()
Silwer skrev:Inte bara det försäkringsbolagen börjar bli hemskt intresserade av att höja dina premier efter en fortkörning.

MostWanted_NKPG skrev:GÖR SÅ HÄR: gå dit säjj att det inte är du,, så får de bekräfta det. sen säjjer du att du har haft bilen ute på annons så nån provkört bilen,,, voila klart!!!! att det ska va så svårt...
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
|
Stor invigning på Sulas MC
Efter att Sulas MC bestämde... |
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |