Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok, visste inte vad jag skulle söka på.. provade "hastighet" men de fanns det oändligt många trådar som innehöll..Lucius skrev:2540407Den som söker skall finna - det finns ca 1377612 likadana trådar med informationen du söker.
GeaX skrev:2540393Tja, har en nybörjarfråga; hur många km/h kan de kraftfullaste hojarna göra?
(Såg ett filmklipp med en som toppade 335)..
GeaX skrev:2540393Tja, har en nybörjarfråga; hur många km/h kan de kraftfullaste hojarna göra?
(Såg ett filmklipp med en som toppade 335)..
Olzki skrev:2540476
Men det är bara en som gör det med stil.....R1.
/O
Det är ju kul att dom har prioriterat att bygga en hoj som går skitfort rakt fram iafOlzki skrev:2540476Men det är bara en som gör det med stil.....R1.![]()
Hoztic skrev:2540765Det är ju kul att dom har prioriterat att bygga en hoj som går skitfort rakt fram iaf![]()
Solid snake skrev:2540419Patriks turbobusa toppade 350km/h har jag för mig, vet inte om den gjorde mer mot slutet dock.
cleaner skrev:2544895Den toppar betydligt mer än så.
Nära 350 på bakhjulet däremot.
Haha det där är ju bra sjukt, 439km/h måste gå sinnessjukt fort.Fürstenhoff skrev:2545868Tvivlar starkt på att den ens kan prestera 350km/h i ärlig fart med det chassit oavsett hur mycket pulver den har!!
/Fürstenhoff.
SWT Racing's Hayabusa turbo har presterat 346.25km/h på ett hjul (nytt Guinness rekord) samt 389km/h på två hjul - detta i streetfighter utförande!!
Med sänkt chassi, samt helkåpa så har den presterat 439.05km/h på Ljungbyhed rakan/E4'an en tidig morgon innan framdäcket började att ge upp med att däcksytan sepparerade!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2545868Tvivlar starkt på att den ens kan prestera 350km/h i ärlig fart med det chassit oavsett hur mycket pulver den har!!
/Fürstenhoff.
SWT Racing's Hayabusa turbo har presterat 346.25km/h på ett hjul (nytt Guinness rekord) samt 389km/h på två hjul - detta i streetfighter utförande!!
Med sänkt chassi, samt helkåpa så har den presterat 439.05km/h på Ljungbyhed rakan/E4'an en tidig morgon innan framdäcket började att ge upp med att däcksytan sepparerade!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2545868Tvivlar starkt...
Ohls skrev:2546059Jag kanske borde skrivit att det är den teoretiska topphastigheten.
Måste bara flika in med den här bilden jag hittade. http://www.seriouswheels.com/pics-def/Dodge-Tomahawk-Speed-1024x768.jpg
Jag får ont bara jag tänker på hur gubbens knän skulle se ut om han la ner det där MCn :S
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |