Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För övrigt så kan jag rekommendera hans blog:
http://vardagsmighty.blogspot.com/
Men va fan är skyddskläderna till lilltjeien?
Den ser härligt aggressiv ut, men tyvärr aningen.. liten ut när piloten väl sitter på. Tar bort en stor del utav brutaliteten för mig. Men det är kanske bara jag.
Den ser härligt aggressiv ut, men tyvärr aningen.. liten ut när piloten väl sitter på. Tar bort en stor del utav brutaliteten för mig. Men det är kanske bara jag.
Det är bara du. Ju mindre desto hårdare!
För om större=hårdare, så skulle Trike vara kungen i djungeln.
(det är den inte, trike är skitfånigt)
Den är inte speciellt stor när man ser den i person (var på mässan tidigare i år) men det förändrar inte helhetsintrycket tycker jag. Den är precisionsarbete på extremt hög nivå. Det var bara att njuta när man inspekterade detaljerna - svetsfogarna var nästan obehagligt symmetriska och allt tänk kring navstyrningen och hela kalaset drog ju inte heller ifrån.
Kort och gott mycket imponerande bygge på alla sätt och vis.
Att den sen inte tycks vara så skön att sitta på är väl ingen större affär. Fan knappt någon hoj nuförtiden har ju vettig sadel / sittställning.![]()
Damn! Tycker att ett körprov ska ingå i byggtävlingar, så man kan visa att det är en hoj man har byggt, och inte en metallstudie med hjul som är okörbar (typ den som spöade Harriern i world cup). Och körprovet ska då inte vara att den kan hanka sig fram upp på podiet, nej det ska accelereras, bromsas och smiskas kurvor på riktigt!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |