Tebax
Kör mindre än önskat
- Gick med
- 14 Mar 2021
- Hoj
- Hoj med vingar & Kawasaki GPZ500S -96
Har sökt förra året men måste antingen ha missat det, men Harpic gick nu att beställa från svenska hemsidor.
Specifikt denna version ”Super Plus” som folk i utlandet verkar få strålande resultat med för rostiga och oxiderade grenrör.
- Någon som använt detta tidigare?
Billigt, men framförallt väldigt effektivt.
Om man avslutar med lite Autosol så bör man kanske få den sista putsade hinnan som skydd.
Ska testa på gammelhojarna till våren.
Trajan är nog bara oxiderad och lite gulnad, inte direkt rostig, så den bör vara en lätt match.
Men Kawan har definitivt rostiga grenrör.
Men jag har sett videos där grenrören varit ännu rostigare och man lyckats få dem anständiga igen, speciellt med Autosol som slipar lite försiktigt.
Jag tänkte återkomma med bilder före och efter när det ger sig.
Specifikt denna version ”Super Plus” som folk i utlandet verkar få strålande resultat med för rostiga och oxiderade grenrör.
- Någon som använt detta tidigare?
Billigt, men framförallt väldigt effektivt.
Om man avslutar med lite Autosol så bör man kanske få den sista putsade hinnan som skydd.
Ska testa på gammelhojarna till våren.
Trajan är nog bara oxiderad och lite gulnad, inte direkt rostig, så den bör vara en lätt match.
Men Kawan har definitivt rostiga grenrör.
Men jag har sett videos där grenrören varit ännu rostigare och man lyckats få dem anständiga igen, speciellt med Autosol som slipar lite försiktigt.
Jag tänkte återkomma med bilder före och efter när det ger sig.
Bifogat
Last edited: