Harleyförare och motorväg.

Utan mer information så är jag inte särskilt övertygad om att den drar ifrån en blackbird om du inte har 200 häst i den. Även om Blackbirden har mindre så kör kåpor jävligt mycket.

Jo det är sant min halvkåpa är inte lika bra som Blackbirdens helkåpa och sen är min urvarvad vid 248 km timman så jag förlorar i toppfart men jag har samma vikt och mer hk på bakhjulet så dit upp lär jag vinna ;)

Utan mer information så är jag inte särskilt övertygad om att den drar ifrån en blackbird om du inte har 200 häst i den. Även om Blackbirden har mindre så kör kåpor jävligt mycket.

Den har ju konstgjord andning MEN tveksam aerodynamik bort åt 300

Men är verkligen målet med sporthoj att kunna köra ifrån vem och vad som helst på en motorväg?

Den har ju konstgjord andning MEN tveksam aerodynamik bort åt 300

Den har konstgjord andning ja, det är ju därför jag över huvud taget nämner 200hk i samband med Harley Davidson. Men som sagt, utan mer information är det omöjligt att veta.
Som sagt, aerodynamiken (märks en bra bit under 300 också kan jag lova dig).

Jag är nyvaken, vad är du? :hihi

Jo det är sant min halvkåpa är inte lika bra som Blackbirdens helkåpa och sen är min urvarvad vid 248 km timman så jag förlorar i toppfart men jag har samma vikt och mer hk på bakhjulet så dit upp lär jag vinna ;)

Jag missade ollonet du hade framför styret :hihi
Hur många hästar har du på baken?

Här har du i alla fall en helt original Davidsson som lär hänga av trådstartarens hoj.

Bifogat

• image.jpg
    image.jpg
    74.2 KB · Visningar: 99
:brinnerup
Den har konstgjord andning ja, det är ju därför jag över huvud taget nämner 200hk i samband med Harley Davidson. Men som sagt, utan mer information är det omöjligt att veta.
Som sagt, aerodynamiken (märks en bra bit under 300 också kan jag lova dig).

Jag är nyvaken, vad är du? :hihi

Äh det är bara för klenisar med dåliga hjälmar som behöver mycke plast;) Eller om man har en bringa som en ladugård :va

Vad jag är? Jävligt hoj-bad-grill-öl-sugen är väl något ja är!!

Jag missade ollonet du hade framför styret :hihi
Hur många hästar har du på baken?
köra med turbo är ett experimenterande från början till slut, som den är nu är den inte bänkad, kör med en 0,9 bars aktuvator och pyser den till till 1,2. finns en hoj i usa som har samma spec som min som tar ut 180 rwhk men det är nog att ta i, kommer att bänka den inom kort så då får vi se :tungan

Ofta funderat på vad som är skarpt med den kurvan när man passerar där. ;-)

Innan skyltarna kom upp så har bilar dundrat rakt in i mitträcket under dom mörka timmarna på dygnet då det ser ut som om motorvägen fortsätter rakt fram om det kommer en bil på påfarten från andra hållet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT