Det är ju inte sällan man blir besviken på de där varningarna för skarp kurva när man kör hoj. Falsk marknadsföring!

Men den där var väl lite väl fjollig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Utan mer information så är jag inte särskilt övertygad om att den drar ifrån en blackbird om du inte har 200 häst i den. Även om Blackbirden har mindre så kör kåpor jävligt mycket.
Fel igen.Det är väll samma med evo motorn är det inte yamaha som gör/konstruerat![]()
Fel igen.
Fel igen.
Utan mer information så är jag inte särskilt övertygad om att den drar ifrån en blackbird om du inte har 200 häst i den. Även om Blackbirden har mindre så kör kåpor jävligt mycket.
Men är verkligen målet med sporthoj att kunna köra ifrån vem och vad som helst på en motorväg?
Sånt berättar man bara inte eller så kör man "En kompis blev ..."När jag hade KTMen blev jag omkörd av en HD i 180+ .. min mandom blev mindre efter den händelsen.![]()
Den har ju konstgjord andning MEN tveksam aerodynamik bort åt 300
Jo det är sant min halvkåpa är inte lika bra som Blackbirdens helkåpa och sen är min urvarvad vid 248 km timman så jag förlorar i toppfart men jag har samma vikt och mer hk på bakhjulet så dit upp lär jag vinna![]()
Den har konstgjord andning ja, det är ju därför jag över huvud taget nämner 200hk i samband med Harley Davidson. Men som sagt, utan mer information är det omöjligt att veta.
Som sagt, aerodynamiken (märks en bra bit under 300 också kan jag lova dig).
Jag är nyvaken, vad är du?![]()
Fel igen.
Här har du i alla fall en helt original Davidsson som lär hänga av trådstartarens hoj.
köra med turbo är ett experimenterande från början till slut, som den är nu är den inte bänkad, kör med en 0,9 bars aktuvator och pyser den till till 1,2. finns en hoj i usa som har samma spec som min som tar ut 180 rwhk men det är nog att ta i, kommer att bänka den inom kort så då får vi seJag missade ollonet du hade framför styret
Hur många hästar har du på baken?
Ofta funderat på vad som är skarpt med den kurvan när man passerar där. ;-)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |