Hard_grit vs räcke Måndags kväll

Tur att det gått bra för alla som klotat, körde ner i ett dike för någon vecka sedan och funderar på ifall det förtjänar en tråd(bara för att):hihi

Last edited:
Hmmm....liiiite mycket liggapågatanmedhojenbredvidsigochhaförbannatjävlaont nu :3freak

Mycket glad att du lever och krya på dig :krama

Tråkigt att höra krya på dig iaf...

Kan ju börja med listan

Hard_Grit
Challe
Jack_Daniels

Hur många tror att det kommer fler inom 1månads radie?

Vi kanske ska starta en tråd om hur många hojar/ggr man varit i backen. :näsblod
Näää förresten :rolleyes:

Vi kanske ska starta en tråd om hur många hojar/ggr man varit i backen. :näsblod
Näää förresten :rolleyes:

Hehe nånting säger mig att du kanske skulle vara med i toppstriden på den listan :glömdet :D

Men så blir det väl om man kör mycket och snabbt iofs :gnissla

...man lär undra varför italienskan gick av - det är något som inte stämmer. :va

Vi är ju ute rätt ofta å andra sidan, men det är ju bara halva ekvationen. :rofl

Jaa inte fan var de för att det gick fort, hade ju knappt styrfart.. Men det var väl ett klassiskt fall av SBS, skulle jag tro :D

shit pommes vad den hojen blev mos !! Att göra hoj av den igen tar nog lite mer än ett flak öl och två polaren en helg att sätta ihop! Den får jd´s hoj att se fräsh och välvårdad ut tillomed!!:brinnerup

shit pommes vad den hojen blev mos !! Att göra hoj av den igen tar nog lite mer än ett flak öl och två polaren en helg att sätta ihop! Den får jd´s hoj att se fräsh och välvårdad ut tillomed!!:brinnerup

Haha jo, helt körda kåpor alltså och Ramen knäckt såg jag sen vid styrkronan.
annars klarade sig motorn, kylsystemet och alla bromsar, samt sving, hugger, fotpinnar och bakdämpare och avgassystemet så det finns en hel del att hämta. Har den ute på annons men har inte bestämt mig än riktigt om jag orkar sätta ihop, vet inte ens om jag någonsin kommer köra hoj igen på gata.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026