Hard_grit vs räcke Måndags kväll

Det är fasen lite hårt att se folk på sjukan...det sätter sig på ett effektivt sätt i bakhuvudet, helt klart.

Jag surfade mobil tidigare här, det kom ut lite väl "harsh" - var inte riktigt menat så. :)

Tempot har drivits upp en smula, jag kommer helt klart att ta det betydligt lugnare framöver (det blir MER fika helt enkelt :hihi ), jag säger inte att andra skall göra det, det räckte med att hjälpa en polare ur diket helt klart, kan jag undvika att hamna där i onödan så...

Men mer bana lär det bli, det är fan att det är så fullbokat på SMC's kurser så tidigt på året, de behöver arrangera MER körning. :fakta

/J

Skönt att se att du mådde bra Per :tummenupp Man blir ju orolig när man hör sånthär. Hoppas du får komma hem snart, sjukan är ju det tråkigaste som finns :huvet

Inga buskörningar med gåstolen nu :yoparty :D

Edit: Ja fan varsin HYM S kanske skulle få ner hastigheten lite, sjukt trevlig hoj enligt mig, och inte alls samma körstil.. Dock lite mer "leka" i stan, men det får man väl leva med /Edit

Last edited:

Jag har lowsidat i rondell pga dieselspill och skrapat kroppen ganska rejält, dock inte med stor hoj. Så nog har jag varit i backen, men jag räknar dock inte det som en riktig krasch.

Men det jag menade med att vi har slut på tur var att alla har överlevt och klarat sig såpass bra med tanke på omständighterna!
Nästa gång kommer det bli värre, för såhär mycket tur kan man inte ha.

T.ex.
JD kunde ha landat i tallen och brutit ryggen och dött alt. blivit förlamad.
Challe kunde hamnat under en bil och blivit mosad.
Hard_grit kunde ha slagit i huvudet i backen och svimmat och sedan flygit ner i vattnet och drunknat.
Vildsvin's krasch vet jag inte så mkt om men den kunde också gått åt helvete.

Sorry för lite "nasty" inlägg, men det är det jag menar med att turen måste vara slut.

Jag har lowsidat i rondell pga dieselspill och skrapat kroppen ganska rejält, dock inte med stor hoj. Så nog har jag varit i backen, men jag räknar dock inte det som en riktig krasch.

Men det jag menade med att vi har slut på tur var att alla har överlevt och klarat sig såpass bra med tanke på omständighterna!

T.ex.
Hard_grit kunde ha slagit i huvudet i backen och svimmat och sedan flygit ner i vattnet och drunknat.

Sorry för lite "nasty" inlägg, men det är det jag menar med att turen måste vara slut.

:eek:

Attans också :( Du verkar iallafall haft en stor portion tur, människa vs räcke så brukar man förlora. Gott att det är gott mod i dig iallafall och krya på dig.

PS. Så det blev bättre med att flytta upp foten? :banana

T.ex.

Jag är inte arg el tycker du gjort "nasty" inlägg, vi är inne på samma linje :)helt klart, "alla goda ting är 3" om man tror på skrock..då får vi alla låsa in våra hojar och återkomma 2010:huvet Risken är att nästa gång blir något allvarligare, jag vet några andra med som kraschat i högre farter och totaldemolerat hojar och "The walked away"

Jag gillar bara skriva långa trådar, likt brev, alla mina brevvänner orkade inte ha mig kvar när jag var mindre jag skrev för mycket..vissa säger jag pratar mycket med:D

Last edited:

T.ex.

Måste hålla med dig här, ligger lite i det du skriver.. Bara för att några haft tur, betyder inte det att det alltid kommer va så. Är nog klokt att tänka till lite och omvärdera körstilen om man vill uppleva säsongen 2010 med..

Jävla tur en annan inte lider av det! :banana

Jag vettifan om vi törs ha samling vid JD's corner - det lär bli bilkortege dit? :va

Vi törs aldrig :arsele Haha

Nää men seriöst, vem tar mig på bönpallen om vi ska dit haha :tuttar jag har ju ingen knarr :huvet lovar att inte kramas mer än nödvändigt för att hålla mig kvar :whip :D

Bil :va:D Klart att vi ska samlas .. har vi lite tur kan det bli redan i helgen :tummenupp

Hehe sjuukt nyfiken nu :va :D

Jag kan skjutsa dig.
Har ändå ingen cool ensitscuts :tummenupp
Bara jag kan hänga med dvs.
När är det tänkt?

Ooh najs, vore ju skämmigt å behöva dyka upp i bil :gnissla .. Ifall jag inte hinner mecka ihop CRF450 åbäket såklart, men den kanske inte orkar ända till JD´s Corner iof, iaf inte utan 2 oljebyten och en ventilkoll :huvet

Tror inte det finns nån planerad tid, iaf inte vad jag vet.. Bara haverikommisionen i Söööping som vet..

Det kan vara så att haverikommisionen utkommer med en tid imorgon .... så var uppmärksamma :banana:banana

Ooh najs, vore ju skämmigt å behöva dyka upp i bil :gnissla .. Ifall jag inte hinner mecka ihop CRF450 åbäket såklart, men den kanske inte orkar ända till JD´s Corner iof, iaf inte utan 2 oljebyten och en ventilkoll :huvet

Tror inte det finns nån planerad tid, iaf inte vad jag vet.. Bara haverikommisionen i Söööping som vet..

Klart du hänger med om du har JD med :kryckor :fatta!
bakpå
Jag kan skjutsa dig.
Har ändå ingen cool ensitscuts :tummenupp
Bara jag kan hänga med dvs.
När är det tänkt?

Last edited:
Nej, nej! Inte i helgen. Jag är själv med sonen hela helgen och har inte en chans att hänga med! :( Det kommer att regna HelveTT!!!one11

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026