Har tjejer bättre simultankapacitet? Eller: Vilka blir pilot?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Dr.Bike skrev:
Möjligt att det är så. Men upp till bevis! :lol

C:\Documents and Settings\stpape\Local Settings\Temporary Internet Files\OLK37\MultitaskingTest.htm

Alla som törs kan posta sitt bästa resultat av de tre första försöken. (efter det blir det ju träning).

hmmmm?

Dr.Bike skrev:

C:\Documents and Settings\stpape\Local Settings\Temporary Internet Files\OLK37\MultitaskingTest.htm

Alla som törs kan posta sitt bästa resultat av de tre första försöken. (efter det blir det ju träning).

(kan inte bifoga filen med resultatet...) Men 6 sek blev mitt iaf... :(

Hehe, du måste ju länka sidan. Du kan ju inte skriva sökvägen som den ligger i på din burk.

Här är den

Dr.Bike skrev:

(kan inte bifoga filen med resultatet...) Men 6 sek blev mitt iaf... :(

konstigt det där, jag har ingen användare som heter stpape på min dator, borde jag ha det?? kamohahahahahahahaha :näsblod

Ptja, såhär är det va: vi kan inte kolla på sidor som bara ligger på din hårddisk.

å andra sidan googlade jag lite, och jag antar att det är spelet där man skall undvika klossar. och det är gammalt som gatan :p

18,652

EDIT: 23,828

Bifogat

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    18.2 KB · Visningar: 152
Last edited:
Det går ju att räkna ut hur klossarna ska röra sig, så med lite planering kan man nog klara rätt höga tider. På andra försöket, efter att första gången ha undrat vad jag skulle göra, klarade jag hålla ut i dryga 22 sekunder, sen tappade jag greppet om musknappen. :(

0,373 sekunder.

Edit: Efter några försök, 17,656 sekunder.
Edit igen: 21,063! :banana

Last edited:
19.137 sekunder på första försöket hehe....orkar inte spela den skiten mer...man blir bara beroende...

Ni har märkt att Javaprogram exekverar rätt olika fort beroende på vad man har för Javamotor och så vidare?

Tänk på det när ni kör sånt här. Jag rockade på alla Javaspel när jag hade Opera. :tummenupp

Vad är det kortaste ni klarar? Själv fixade jag 0,015 sek

ft skrev:
Ni har märkt att Javaprogram exekverar rätt olika fort beroende på vad man har för Javamotor och så vidare?

Tänk på det när ni kör sånt här. Jag rockade på alla Javaspel när jag hade Opera. :tummenupp
Fast det här testet är inte skrivet i Java...

*/ ?>
Back