Satt bara å tänkte på hultsfredsresan tidigare i sommar och hur fruktansvärt det var att åka tåg. Framförallt mellan norrköping och hultsfred. På ditvägen så slog dom aldrig på luftkonditioneringen så det var väl i runda drag 40c varmt då. Jag gick och letade upp nån som kunde öppna stället där man kunde köpa läsk och sånt, drickorna var inte ens kylda men dom svalkade som fyragradig cola. Det var ett riktigt helvete. Hursomhelst då vi då skulle tillbaks så hade dom dubbelbokat tåget plus att dom glömt en vagn. Så jag fick sova på golvet mellan vagnarna. Svinskönt.
Har jag betalat så förbannat mycket som man betalar för tåg så ska det ju inte kunna vara så här. Hade jag egentligen kunnat få några pengar tillbaks om jag sparkat upp dörren hos resebyrån och sagt att nu jävlar ska jag ha mina pengar?
Har jag betalat så förbannat mycket som man betalar för tåg så ska det ju inte kunna vara så här. Hade jag egentligen kunnat få några pengar tillbaks om jag sparkat upp dörren hos resebyrån och sagt att nu jävlar ska jag ha mina pengar?
så nu ska vi inte vara sånna. 
Inget fungerar