Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?

• Antal röstningar
    0
Har själv en fru som gillar att åka hoj. Inget kort själv men vad gör väl det? Dessutom trilskas det inte med något, när jag nämnde i höstas att jag tänkte köpa en Busa sa hon, "visst, gör det om du vill". Inget jävla "men vi ska ju köpa rosa gardiner, lila soffor och ett nytt kök, vi kan inte köpa ny hoj oxå". Så är det hemma hos mig, bättre kan det nog inte bli.

Eller så tjöper du det du vill och hon det hon vill. Då blire rosa gardiner jallafall. helt värdelöst att behöva va med och besämma inredningsdetaljer när man är totalt ointresserad. Skitcheyer!:mad:

Ja, allt är inte som det ser ut på SH, än mindre som på internet. :)

Jaaa stackars dig. Fast hos mig. Inga höga krav du inte. Upp med en bild från din mobil vettja.... Där finns en hel rad hemska bilder på mig.... :D :D

Du får trösta dig med att jag åker hoj och faktiskt är rätt snäll... (ibland)

Eller så tjöper du det du vill och hon det hon vill. Då blire rosa gardiner jallafall. helt värdelöst att behöva va med och besämma inredningsdetaljer när man är totalt ointresserad. Skitcheyer!:mad:

Just rosa var värdelöst exempel från mig då vi båda hatar det. Fjollfärg. Eller ja, ok, unisexfärg om man så vill. Och hemma får hon göra precis som hon vill, bryr mig inte ett smack om vad hon fixar med. Skitbra att slippa bry sig! Sen att mina hobbys kostar en smula mer bryr hon sig inte så mycket om. Japp, jag vet. Drömtjejen! :kär

Gift sedan 12år.
Hon är inte det minsta MC-intresserad.
Dock gillar vi båda Stefan och Krister.
Gillar även Svullo, Byhåla, Charles nonsens och Peter Wahlbeck.
Hurså?

Jaaa stackars dig. Fast hos mig. Inga höga krav du inte. Upp med en bild från din mobil vettja.... Där finns en hel rad hemska bilder på mig.... :D :D

Du får trösta dig med att jag åker hoj och faktiskt är rätt snäll... (ibland)
Socialt umgänge utanför internet skulle du och Gabor må bra av.

Likt Valen har jag en förstående fru. Hon låter mej hålla på med mitt, dvs åka lite cykel ibland. Hon har aldrig placerat stjärten på hojen. Det är och förblir mitt intresse. Ärligt talat tycker jag det är rätt trevligt att ha det som min egen grej....

Kan väl tillägga att hustrun kommer att passa som balast i sidvagnen.

utseendet är viktigt när man skaffar kärring.
Hon skall vara tillräckligt ful, så man får ha henne i fred.
Men inte så djävla ful att hon skrämmer korna.
En balansgång.

Ni som var intresserade av uppblåsbart:
Jag har en arbetskamrat som hyr ut sin.
Diska före och efter, så blir det billigt.
Ja: Det är sant.

En balansgång.

pm:a pris tack. :banana

Jag hade en tjej en gång! (ja, jag förstår hur det är för er andra:tuttar)

Men det allra roligaste var att vi träffades på MC-uppkörningen, och vi körde BMW Offroad båda två! (Fast hennes var nyare än min:gnissla)

Det ni:arsele

En balansgång.

Den här lär man få ha ifred.. lr? http://es.youtube.com/watch?v=FWXjb-3A_h4&mode=related&search=

En tjej som är ointresserad av motorcyklar lär vara det bästa man kan ha. Varför skulle det vara bra om hon var intresserad?

En tjej som är ointresserad av motorcyklar lär vara det bästa man kan ha. Varför skulle det vara bra om hon var intresserad?

Hmmm låt mig se.....

Tyvärr älskling jag gjorde en liten highsider och då det är rejs nästa helg måste jag tillbringa all min vakna tid i garaget, och förresten de där 20kkr på sparkontot de behövde jag till lite nya kraschprylar.....

Gå in på Familjeliv.se och ta en kik, så får du se. Helt sjukt i huvudet. Ibland är det svårt att låta bli att tuta i folk lite verklighet... och sedan var man inte välkommen mer.

"Är det ok att ge lilla Maximilian en banan i affären, då han inte mättat sin lilla mage på nästan tre timmar"?
Wtf?

Jag som var under uppfattningen att den språkliga nivån på SH stundtals var mycket låg, men en kort vistelse på familjeliv.se har verkligen öppnat mina ögon för det svenska folkets dålig språkbruk. Eller är det måhända bara fjortisar som hänger där? :va

Underhållande är det iallafall :yoparty

Hmmm låt mig se.....

Tyvärr älskling jag gjorde en liten highsider och då det är rejs nästa helg måste jag tillbringa all min vakna tid i garaget, och förresten de där 20kkr på sparkontot de behövde jag till lite nya kraschprylar.....

Första frågan hade ju varit "hur gick det med hojen" :gnissla sedan hade man följt med till garaget och hjälpt till i den mån man kan.

En icke mcintresserad tjej hade man aldrig sagt den meningen till utan :crash och vara i samma skick som hojen :rolleyes:

Last edited:
Första frågan hade ju varit "hur gick det med hojen" :gnissla sedan hade man följt med till garaget och hjälpt till i den mån man kan.

En icke mcintresserad tjej hade man aldrig sagt den meningen till utan :crash och vara i samma skick som hojen :rolleyes:

Andra frågan: "hann du få någon bra kvaltid?"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...