Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?

• Antal röstningar
    0
Hahahaha!! Börjar ju undra varför när du startar en sådan här tråd! :D

Gå in på Familjeliv.se och ta en kik, så får du se. Helt sjukt i huvudet. Ibland är det svårt att låta bli att tuta i folk lite verklighet... och sedan var man inte välkommen mer.

"Är det ok att ge lilla Maximilian en banan i affären, då han inte mättat sin lilla mage på nästan tre timmar"?
Wtf?

Ska det vara en potentiell flickvän är jag väldigt kräsen, nästan orimligt har jag hört. Ska det bara hävas på går det bra med det mesta faktiskt, bara hon inte är för full. Det är det jag som ska vara!

Gå in på Familjeliv.se och ta en kik, så får du se. Helt sjukt i huvudet. Ibland är det svårt att låta bli att tuta i folk lite verklighet... och sedan var man inte välkommen mer.

"Är det ok att ge lilla Maximilian en banan i affären, då han inte mättat sin lilla mage på nästan tre timmar"?
Wtf?

Säjer som Bärgren o ett par till...jag får återkomma med utlåtande sen.

Fanns det inte en tråd där folk la upp en bild på sin mor?! Gör en tråd och lägg upp bilder på era flickvänner sen ser vi om alla knullar feta ryskor.

Har presis kikat på familjeliv.se... Jag mår verkligen illa av det där. Fy fan vilken mardrömsk sida!!!:mad:

Inte mer konstig att det gäddhuggs efter allt rosa här än om en kvinna av någon förunderlig anledning reggade sig på www.penisenlargementforum.com.

Vad det gäller mina personliga krav, så ser jag nog helst att hon inte brakar runt och skrevar i trafiken, imponeringsfaktorn för min blygsamma prutteplutt till plåtpålle försvinner nog helt om hon ögnat igenom Bikekatalogen. Hon får gärna vara blind också. För övrigt ska hon gilla teater, ej ha plogbilshöfter samt vägra anpassning.

/perris

Har presis kikat på familjeliv.se... Jag mår verkligen illa av det där. Fy fan vilken mardrömsk sida!!!:mad:

Den va ju snabb med :rolleyes: Gav upp efter att ha fått ladda om index 3 ggr. Nä, jag håller mig till SH.

Visst är det fantastiskt? :D Det finns en jäkla massa underliga historier om allt möjligt där - fascinerande läsning! Men ett och annat vettigt kan man hitta ändå om man letar efter något specifikt om barn och så... (får sålla lite - andelen hormonstinna och hysteriskt nojiga kvinnor är hög)

Gör en poll ffs.

Nej, det spelar ingen som helt roll om hon är intresserad av/kör hojar. Det är MIN hobby, inte hennes. (Om det nu inte är hennes också såklart..:näsblod)

Den va ju snabb med :rolleyes: Gav upp efter att ha fått ladda om index 3 ggr. Nä, jag håller mig till SH.

www.familjegull.blöjrom Fi fan va äcklit.

Visst är det fantastiskt? :D Det finns en jäkla massa underliga historier om allt möjligt där - fascinerande läsning! Men ett och annat vettigt kan man hitta ändå om man letar efter något specifikt om barn och så... (får sålla lite - andelen hormonstinna och hysteriskt nojiga kvinnor är hög)

Men vem vill ha en hysterisk östrogenquinna på halsen? Ett sportnupp och hon klämmer ur sig trillingar direckt! Det är som Golden-hits på nätet...

Last edited:
Har själv en fru som gillar att åka hoj. Inget kort själv men vad gör väl det? Dessutom trilskas det inte med något, när jag nämnde i höstas att jag tänkte köpa en Busa sa hon, "visst, gör det om du vill". Inget jävla "men vi ska ju köpa rosa gardiner, lila soffor och ett nytt kök, vi kan inte köpa ny hoj oxå". Så är det hemma hos mig, bättre kan det nog inte bli.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT