Har sett en massa R1 04or i verkligheten

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Har sett 250 R1´04or...

Tro på fan om inte ************ har norra europas lager av yamahas hojar, mopeder, snöskotrar och fyrhjulingar... många hojar kan jag säga!

så nu har även jag suttit och klämt på en R1-04 och den blir inte snyggare bakifrån hur mycket jag än tittar :fakta

Så ska ni stjäla :rolleyes: så åk till ************... dom har ett par stycken där.. :D

//jaG

du tror inte det är lämpligare med nåt mindre när du kört 125cc tidigare? hälsn från moraltanten

Du skojjar?

Finns en slags lag som säger såhär:
Om det låter för bra för att vara sant är det de.
Det verkar stämma i det här fallet! :D :hihi

Men om det nu är sant, borde dom inte finnas i butik snart då? eller varför va dom där?

VILL SE R!an!!!! :Bugar
Men det lär tyvärr dröjja :huvet

Om man kör på grejerna med en truck.. då blir det liksom skadat gods.. då kan vi ta hem skiten. Eller.. kanske inte funkar så med 250 st r1or :D

Annars brukar det ju bli så om man kör på en pall godis eller nåt.. de har ju försäkring för skiten :rolleyes:

.

eus skrev:
Om man kör på grejerna med en truck.. då blir det liksom skadat gods.. då kan vi ta hem skiten. Eller.. kanske inte funkar så med 250 st r1or :D

Annars brukar det ju bli så om man kör på en pall godis eller nåt.. de har ju försäkring för skiten :rolleyes:

SKITEN är just rätt ord för R1!!

Zeb!!!!!

Tror inte att ******* gillar att du skriver var dom "hubbar" hojarna. Tänk på den kille som sover i bilen efter ha lastat, finns risk att han blir nerslagen!! Vet om ett flertal fall där killar har blivit rånade, och JA, även i Sverige. Det finns faktiskt ohederliga idioter på forumet. :kocko

//Fredde

1. jag jobbar inte på ******.
2. jag har inte skrivit på något avtal om att vara tyst om det jag ser på ******* område...

så....

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
1. jag jobbar inte på *******.
2. jag har inte skrivit på något avtal om att vara tyst om det jag ser på *******område...

så....

//jaG

Säg mig istället när dom ska därifrån och var dom ska åka :hej *gnider händer* :lol

Står de där helt färdiga? De brukar komma i byggsats i låda. Om jag inte vore så kass på att bygga hojar hade jag snott en R1:a för längesedan. Det stod en utanför Lugnets MC i Borås i låda en morgon när jag åkte förbi för något år sedan. Hade bara varit att baxa in i bakluckan på 740:n. Jag ångrar min ärlighet nu.

du menar alltså att hojarna inte va packeterade som de hundratals hojar jag sett? utan bara stog där så du kunde provsitta?
En stor kartong med hojarna i ställning och en del avskruvade delar är standard vid hojfrakt, tror du bluffar.
inte skrivit på nått om vad du ser, nej men egen integritet då, och respekt för detta forum och oss andra användare? onödigt att glappa om sånt.

ställ upp dem på en rad och vält den i kanten... berätta sen för oss vad de sa... om du överlever :)

Zeb_Macahan skrev:
1. jag jobbar inte på *******.
2. jag har inte skrivit på något avtal om att vara tyst om det jag ser på ******* område...

så....

//jaG

Jag skiter fullständigt i var du jobbar, även skiter jag i *******. Men jag tyckte att det var ganska onödigt att lägga ut den infon. Då tänker jag på att du tom. skrev adressen. Det är juh som att skriva vilka tider pengatransporterna kommer till en viss adress, men va faan dom jobbar juh på Securitas eller.....

Sen är det väl ingen bra PR för Sporthoj.com, speciellt när vi vet att lagens långa arm läser dessa sidor.

//För ett par år sedan så stod en tysk långtradare i norra Stockholm över en natt. Han skulle lasta dagen efter, så att bilen var tom. Killen blev nerslagen av 2 killar med järnrör, för att kunna tömma trailern (som var tom). Killen har men än idag av det, och vågar inte sova i lastbilen längre.//

Jag menade från början att du inte behöver skriva detaljer om var du har sett dessa. Jag tyckte att texten var det puckade inte du personligen, då det är två helt skilda saker. Men du verkar varken fatta det eller bry dig, så det var nog inte bara texten.......

//Fredde

editerade inlägget och måste hålla med om att det finns idioter på forumet som kanske allvarligt tänker åka till stället nu. Vet ju att sättet min hoj blev snodd på var genom att folk såg den, följde mig och vänta på rätt ögonblick.

kartongerna som hojarna är lastade i står 5 i höjd, är det info nog? En av hojarna var avpaketerad och fri att sitta och titta på. Snöskotrarna står i metallskal och står 4 i höjd. Lagret är enormt...

Nått mer du vill veta?.... om det var otydligt så stog inte alla oemballerade, men dock så har jag "sett" dom R1or som kommer distribueras i norden 2004!

//jaG

R2 skrev:
du menar alltså att hojarna inte va packeterade som de hundratals hojar jag sett? utan bara stog där så du kunde provsitta?
En stor kartong med hojarna i ställning och en del avskruvade delar är standard vid hojfrakt, tror du bluffar.
inte skrivit på nått om vad du ser, nej men egen integritet då, och respekt för detta forum och oss andra användare? onödigt att glappa om sånt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park