har plågat min hoj lite

Hehe, vilken bra film! :tummenupp
Jag gillade speciellt burnisen när hojen stod klockan 12, najs!

Foten va dock mindre najs... :död

Filmen var bra ju! men jävlar vad gixxern får ta stryk :3freak
PS vore skoj att få se live någon gång

Alex

fint att ni tycker filmen var ok, ville visa att det ligger mycket träning, tid och pengar bakom för att lyckas och då är dessa vurpor bara på enkla grejor.

vänta tills ni får se "The highway men", dock med mindre vurpor. ok, kanske att man tappar hojen 50 gånger men det räknas liksom inte :yoparty

Alex.J skrev:
Filmen var bra ju! men jävlar vad gixxern får ta stryk :3freak
PS vore skoj att få se live någon gång

Alex

heloj du, k-stad är inte så tråkigt som du tror......vi har kul varje dag :D , slå en pling så gasar vi :fyllisar

Helvete.. o jag som tyckte min hoj va trashad! Får spana efter lite stunthojar
nästa gång jag är i kstad me bågen...

:) fint grabbar där plats jag in ....ni kör samma metod som mig"det ska gå det har jag sett på film" men det går inte jämnt...min hoj ligger i respiratorn för tillfället :brinnerup

orka packa upp med rar.. NOT!! :arsele

idioti att komprimera en redan komprimerad film...

Antar att ni kör helt oförsäkrat? Eller har ni helförsäkring och sen när hojen är helt slut så "råkar" ni köra omkull ute på landsvägen?
Ta det inte som kritik, är bara nyfiken på hur ni gör för att kunna kvadda hojar som kostar strax under 100 000:- utan att gråta blod?

Filmen va ju.... annorlunda iaf :D Kul att se hur mycket träning som behövs innan man blir lika duktig som dom "riktiga" stuntarna.

Skam den som ger sig :hihi

skitrolig film, kul att se att ni jobbar hårt på att lära er stunta....gryyymt killar...men ta på er skydd för allt i världen :kocko

lite för mycket fuck off hit och dit, men det var snyggt klippt och kul klipp att se på..... :banana

PÅ MED SKYDDEN!!! det behövs inga höga hastigheter för att göra illa sig rejält... :död

går piss segt.. har inte ens böjrat ladda hem :(

MackeNo1 skrev:
Filmen va ju.... annorlunda iaf :D Kul att se hur mycket träning som behövs innan man blir lika duktig som dom "riktiga" stuntarna.

Nu anser inte jag att jag är "riktig" men jag har vurpat en gång, och det var för att jag var förbannad och gjorde en grej jag absolut inte behärskade för jag förlorat körkortet en timme innan. Sen har jag råkat lagt den en gång i en burnis, det är allt i år. Nu är ju polarna mycket duktigare men dom rasar ner i marken ganska ofta också, fast då handlar det mest om små omkulläggningar. Att krascha sådär mycket är ju sjuuuuukt (men kul att kolla på) :hihi

ingen som kan spegla eller så.. de här håller inte... 84k/s :(

MackeNo1 skrev:
Antar att ni kör helt oförsäkrat? Eller har ni helförsäkring och sen när hojen är helt slut så "råkar" ni köra omkull ute på landsvägen?
Ta det inte som kritik, är bara nyfiken på hur ni gör för att kunna kvadda hojar som kostar strax under 100 000:- utan att gråta blod?

eftersom många antagligen undrar så får jag svara:

för det fösta så har i alla fall jag bra sponsorer, hojåkandet kostade mig 200000 förra året och kommer att kosta det samma i år. gixxern filmen är halvförsäkrad så några fb är det inte tal om. nu är dock pengarna slut, trots spons på 2 nya hojar till nästa år (inte helspons), men numera så vurpar man inte mycket och jag kommer att ha motorbågar på de nya hojarna. och JA, jag gråter blod när det är stora kracher för det är inte kul att komma hem och säga till sambon att jag behöver halva hennes lön för att betala skadorna. har varit på väg att sluta många gånger, har frikort på sjukhuset men ändå så vill hon att jag ska fortsätta att ta livet av mig själv utan det stödet så hade jag nog slutat, lagt pengarna på villa och barn :va

RAVESMURF skrev:
skitrolig film, kul att se att ni jobbar hårt på att lära er stunta....gryyymt killar...men ta på er skydd för allt i världen :kocko

lite för mycket fuck off hit och dit, men det var snyggt klippt och kul klipp att se på..... :banana

PÅ MED SKYDDEN!!! det behövs inga höga hastigheter för att göra illa sig rejält... :död

skydden finns under kläderna, har bara fått blåmärken, brutit båtbenet + något annat ben i handen. inga skrapsår. det har dock gått åt några jeans :D

Vem är det som sponsrar, och för vad?? Kör ni uppvisningar och sånt eller? Jag är mest bara nyfiken.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard