har plågat min hoj lite

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
http://www.azzazzin.com/renderdpaingame.rar

första filmen med skit från böjan av sommaren, alla mår bra och man måste ju misslyckas lite :D i början annars så har man ju inte provat gränserna:yoparty

nästa rulle heter "The highway men", kommer när jag läkt ihop från senaste smällen :banana

Hahaha va GÖÖR ni??? :näsblod Förresten så va inte den där foten precis vad jag ville se när jag käkade min lyxiga makaron-å-köttbullar-middag.

varför inte få in balansen först i övningarna sen börja stunta lite,, stackars hoj å kropp :)

Känns som om föraren av R1'an e aningen säkrare på detta, för det kan väl omöjligt vara samma förare? Angående foten: AJJJ!!!!

Kul att få se lite misslyckade stunts oxo som omväxling. Men den sista såg inte skön ut. :död

Den sista ska nog vara glad att han hade ställ!
Fy fan o misshandla hojarna sådär! :3freak

haha, bra att ni gillar filmen. kan säga att det går lite bättre nuförtiden :D , man lär sig hela tiden och vi vill ju inte släppa de bra grejorna först.

Last edited:
jag har bilden med den trashade foten som skrivbordsunderlägg.Me like it alotto:tummenupp

nooop, allt ska vara så jävla ditt och datt nuförtiden. vi bara rockar fett :tomten

Där var ju en sekvens från när vi körde(jag stod stilla å tittade på)på den nybyggda delen av 29:n!!!

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard