har plågat min hoj lite

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
http://www.azzazzin.com/renderdpaingame.rar

första filmen med skit från böjan av sommaren, alla mår bra och man måste ju misslyckas lite :D i början annars så har man ju inte provat gränserna:yoparty

nästa rulle heter "The highway men", kommer när jag läkt ihop från senaste smällen :banana

Hahaha va GÖÖR ni??? :näsblod Förresten så va inte den där foten precis vad jag ville se när jag käkade min lyxiga makaron-å-köttbullar-middag.

varför inte få in balansen först i övningarna sen börja stunta lite,, stackars hoj å kropp :)

Känns som om föraren av R1'an e aningen säkrare på detta, för det kan väl omöjligt vara samma förare? Angående foten: AJJJ!!!!

Kul att få se lite misslyckade stunts oxo som omväxling. Men den sista såg inte skön ut. :död

Den sista ska nog vara glad att han hade ställ!
Fy fan o misshandla hojarna sådär! :3freak

haha, bra att ni gillar filmen. kan säga att det går lite bättre nuförtiden :D , man lär sig hela tiden och vi vill ju inte släppa de bra grejorna först.

Last edited:
jag har bilden med den trashade foten som skrivbordsunderlägg.Me like it alotto:tummenupp

nooop, allt ska vara så jävla ditt och datt nuförtiden. vi bara rockar fett :tomten

Där var ju en sekvens från när vi körde(jag stod stilla å tittade på)på den nybyggda delen av 29:n!!!

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back