hej alla!
nu har det gått en vecka sedan jag opererade mina ögon med laser!! det är helt underbart att slippa glasögon och linser varje dag!!
ville skapa denna tråd för att rekomendera alla som kan och har råd att göra det!!!!!!!!!
! en vecka har gått och ser redan 1.0 men det tar ett par veckor till innan synen stabiliserat sig helt.....och synen blir perfekt igen
operationen var lite obehaglig och tänker inte gå in i detalj hur det går tilll.....vill ju inte avskräcka någon....
men den är helt smärtfri....det är sean när bedövningen släpper som det hela lilla helvetet börjar...typ 1 kilo grus i varje öga
inte kul ,men det varar ju bara ett par dagar....
så ni som funderat på det, säger jag bara.....GÖÖÖÖÖÖÖR DEEEEEEET!!! NUUUUUUUUUU
jensa
nu har det gått en vecka sedan jag opererade mina ögon med laser!! det är helt underbart att slippa glasögon och linser varje dag!!
ville skapa denna tråd för att rekomendera alla som kan och har råd att göra det!!!!!!!!!
! en vecka har gått och ser redan 1.0 men det tar ett par veckor till innan synen stabiliserat sig helt.....och synen blir perfekt igen operationen var lite obehaglig och tänker inte gå in i detalj hur det går tilll.....vill ju inte avskräcka någon....
men den är helt smärtfri....det är sean när bedövningen släpper som det hela lilla helvetet börjar...typ 1 kilo grus i varje öga
inte kul ,men det varar ju bara ett par dagar....så ni som funderat på det, säger jag bara.....GÖÖÖÖÖÖÖR DEEEEEEET!!! NUUUUUUUUUU
jensa
sedan får du runt körkortssyn...sedan blir det bara bättre...efter 3-4 veckor så har du full syn...