Man behöver väl inte flyga till Amsterdam för att röka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hänt 2 ggr att föräldrar hjälpt sina ungar när dem trott kusten var klar.
Bryr mig inte om själva provsittningen i sig då för mig personligen gör inte en repa något men vad / hur tänker föräldrarna?
ALLA vill inte ha sina bågar provsuttna. Framförallt inte av barn då dem har en benägenhet att repa på ett annat sätt.
De flesta hojåkare idag är väl belånade hojkonsumenter? Och då är det väl bankens sak om ngn sitter på köpehojen?
De flesta hojåkare idag är väl belånade hojkonsumenter? Och då är det väl bankens sak om ngn sitter på köpehojen?
Nehe! Leksaker betalas kontant!
Jag tror banken förväntar sig att jag tar hand om leksakerna jag får låna![]()
Har du bostadslån? Om svaret är ja på den frågan så har du köpt dina leksaker för lånade pengar. Det är liksom ingen skillnad ifall du plockar pengarna från höger eller vänster ficka du i lika förbannat belånad.
Har du bostadslån? Om svaret är ja på den frågan så har du köpt dina leksaker för lånade pengar. Det är liksom ingen skillnad ifall du plockar pengarna från höger eller vänster ficka du i lika förbannat belånad.
Jag förstår egentligen inte frågeställningen!! Klart som f... att det inte är OK! Handlar om respekt för andras egendom! Om jag ser en välpolerat BMW-cabbe utanför ICA, är det då OK att jag provsitter den lite eller att någon lyfter över ungen i förarsätet för att provsitta?
Nu kommer ju knappast detta drabba mig!men om någon ändå skulle vilja provsitta 2 hjul från tidigt 1800-tal.... Tja.... Då Jävlar....
Om någon skulle fråga? Ja, om det är ett barn som frågar! Skulle en vuxen fråga om hen får sitta på min hoj skulle jag fråga efter aktuell bokstavskombination!![]()
Varför skulle någon fråga om en höna får sitta på hojen? Det låter ju inte klokt
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |