Strömberg
Kör alltid för fort!!
Som sagt.. Är det någon här som skulle vilja tipsa om vart ni åker på isen?Ni kanske skulle kunna tänka er ett besök?? Vi är 3 st från Trollhättan som skulle vilja åka upp i landet någonstans å köra på isen en hel helg.. Kanske ni vet i närheten av er var de går å hyra ett rum eller liknande, så man kan köra båda dagarna...Vi kommer gärna nästa helg...31/1 - 1/2-09....
Mvh Strömberg
Mvh Strömberg
Det var väl inte så blött i lördags här uppe----gnällspik
haha. nä inte så farligt.. men hade ju glömt simfötterna hemma så de blev inget kört... men hoppas du har rätt att de blir is framåt helgen...