Har ni is att köra på hos er??

Strömberg

Kör alltid för fort!!
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
Husaberg 650 Supermoto -07 Nu kittad för isen!!
Som sagt.. Är det någon här som skulle vilja tipsa om vart ni åker på isen?Ni kanske skulle kunna tänka er ett besök?? Vi är 3 st från Trollhättan som skulle vilja åka upp i landet någonstans å köra på isen en hel helg.. Kanske ni vet i närheten av er var de går å hyra ett rum eller liknande, så man kan köra båda dagarna...Vi kommer gärna nästa helg...31/1 - 1/2-09....

Mvh Strömberg
 
Vi kan hoppas på de...kommer gärna till er..

MEN!! Om de nu inte finns is i Fengersfors till helgen... finns det ingen annan som kan tipsa om vart ni åker??

Mvh Strömberg
 
i helgen körde dom nån mil ifrån stenungsund dom har kört där några helger nu, 15cm tjock var den i lördags. Så du behöver inte åka så långt om du inte vill:)
 
i helgen körde dom nån mil ifrån stenungsund dom har kört där några helger nu, 15cm tjock var den i lördags. Så du behöver inte åka så långt om du inte vill:)

men de måste varit bra blött?? vill ha fast å fin kärnis... lite fin snö å bara en sån där härlig vintermiljö med lite bus åka.. de vore trevligt..

annars går hojen bra eller??

Östhammar-folket brukar ploga upp isbanor på lite olika ställen runt Östhammar. Dom senaste gångerna har det varit körning på Gimo damm. Brukar stå på http://www.isbana-backe.se/ om det blir nått.


Tackar.. ska kolla upp detta....

fler tips som detta uppskattas....:banana
 
Last edited:
Fan Matthias vad kräsen du är!!!!:tuttar Det var väl inte så blött i lördags här uppe----gnällspik:hihi :hihi :hihi . Nejdå synd att ni åkte i onödan men men. Vi hörs närmre helgen jobbar inte natt nu iallafall:rolleyes:

Mvh Christer
 
Fan Matthias vad kräsen du är!!!!:tuttar Det var väl inte så blött i lördags här uppe----gnällspik:hihi :hihi :hihi . Nejdå synd att ni åkte i onödan men men. Vi hörs närmre helgen jobbar inte natt nu iallafall:rolleyes:

Mvh Christer



:rofl haha. nä inte så farligt.. men hade ju glömt simfötterna hemma så de blev inget kört... men hoppas du har rätt att de blir is framåt helgen... :)
 
kom till Åland och gasa ;) vi har fortfarande 20+cm is här! ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top