Har ni inget för er?....6 säsonger med biker build off (streaming)

Ursäkta men var kollar man på avsnitten? Hittar ingenstans där man faktiskt kan kolla på något avsnitt.

Ursäkta men var kollar man på avsnitten? Hittar ingenstans där man faktiskt kan kolla på något avsnitt.

Kan vara att du är ironisk nu..
Men om du öppnar länken så ligger alla avsnitt på sidan, bara att välja och titta :)

Edit:stavfel

Skärmavbild 2014-02-02 kl. 21.29.45.jpg

Såhär är sidan ut....klicka på de små stillbilderna som visar de olika avsnitten. Högre upp finns en liten mindre textrad med de olika säsongerna (högst upp på bilden jag klippte in)

View attachment 398829

Såhär är sidan ut....klicka på de små stillbilderna som visar de olika avsnitten. Högre upp finns en liten mindre textrad med de olika säsongerna (högst upp på bilden jag klippte in)

Kan vara en av de sämre uppläggen jag stött på. Om man ska gå efter texten under bilderna är det ju helt blandade avsnitt från olika säsonger eller så står det inte ens vilket avsnitt det är? Därav tänkte jag att det inte kunde vara rätt länkar. Förstår aldrig hur folk kan göra sånt här så dåligt, hur tänker man... Eller har jag fortfarande inte förstått det geniala konceptet?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg