Har ni inget för er?....6 säsonger med biker build off (streaming)

Ursäkta men var kollar man på avsnitten? Hittar ingenstans där man faktiskt kan kolla på något avsnitt.

Ursäkta men var kollar man på avsnitten? Hittar ingenstans där man faktiskt kan kolla på något avsnitt.

Kan vara att du är ironisk nu..
Men om du öppnar länken så ligger alla avsnitt på sidan, bara att välja och titta :)

Edit:stavfel

Skärmavbild 2014-02-02 kl. 21.29.45.jpg

Såhär är sidan ut....klicka på de små stillbilderna som visar de olika avsnitten. Högre upp finns en liten mindre textrad med de olika säsongerna (högst upp på bilden jag klippte in)

View attachment 398829

Såhär är sidan ut....klicka på de små stillbilderna som visar de olika avsnitten. Högre upp finns en liten mindre textrad med de olika säsongerna (högst upp på bilden jag klippte in)

Kan vara en av de sämre uppläggen jag stött på. Om man ska gå efter texten under bilderna är det ju helt blandade avsnitt från olika säsonger eller så står det inte ens vilket avsnitt det är? Därav tänkte jag att det inte kunde vara rätt länkar. Förstår aldrig hur folk kan göra sånt här så dåligt, hur tänker man... Eller har jag fortfarande inte förstått det geniala konceptet?

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back