Har ni deklarerat ännu?

Izah jobbar på det aktuella stället... trodde jag alla på SH visste då det framkommit i diverse trådar.

En dag sen verkar man klara utan förseningsavgift. Det testade jag förra året pga att det var lite nya papper för enskild firma och jag som fattar lite trögt blev därmed fördröjd ett dygn. Men jag fick ingen förseningsavgift.

I år lämnade jag in den 20 minuter för tidigt. Som att dom nu skulle ha någon på skattekontoret som tömmer brevlåda kl 24:00 :3freak

Man börjar deklarera när man börjar tjäna pengar, min son deklarerade när han var 15, när han var 16 kom det första orangea kuvertet från Premie Pension Myndigheten :hihi
Ok, men om man kan tjäna pengar lagligt som man slipper skatta på så är det ju bara ett plus :)

En dag sen verkar man klara utan förseningsavgift. Det testade jag förra året pga att det var lite nya papper för enskild firma och jag som fattar lite trögt blev därmed fördröjd ett dygn. Men jag fick ingen förseningsavgift.

I år lämnade jag in den 20 minuter för tidigt. Som att dom nu skulle ha någon på skattekontoret som tömmer brevlåda kl 24:00 :3freak

På deklarationsinlämningsdagen s.a.s (4/5 i år) så har de större kontoren personal som jobbar sent/tidigt, men jag skulle tro att din deklaration stämplas som inkommen sista posten 4/5!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg