Har ni deklarerat ännu?

Izah jobbar på det aktuella stället... trodde jag alla på SH visste då det framkommit i diverse trådar.

En dag sen verkar man klara utan förseningsavgift. Det testade jag förra året pga att det var lite nya papper för enskild firma och jag som fattar lite trögt blev därmed fördröjd ett dygn. Men jag fick ingen förseningsavgift.

I år lämnade jag in den 20 minuter för tidigt. Som att dom nu skulle ha någon på skattekontoret som tömmer brevlåda kl 24:00 :3freak

Man börjar deklarera när man börjar tjäna pengar, min son deklarerade när han var 15, när han var 16 kom det första orangea kuvertet från Premie Pension Myndigheten :hihi
Ok, men om man kan tjäna pengar lagligt som man slipper skatta på så är det ju bara ett plus :)

En dag sen verkar man klara utan förseningsavgift. Det testade jag förra året pga att det var lite nya papper för enskild firma och jag som fattar lite trögt blev därmed fördröjd ett dygn. Men jag fick ingen förseningsavgift.

I år lämnade jag in den 20 minuter för tidigt. Som att dom nu skulle ha någon på skattekontoret som tömmer brevlåda kl 24:00 :3freak

På deklarationsinlämningsdagen s.a.s (4/5 i år) så har de större kontoren personal som jobbar sent/tidigt, men jag skulle tro att din deklaration stämplas som inkommen sista posten 4/5!

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back