Har ni Byggt något rolig?!

-Rosen- skrev:
2520225 varförn inte en skoj ktm motor modda lite och fixa och trixa, ni har väl en del ;)

Oh inte i en cbr iaf! Men man kunde satt en ktm motor i nåt annat kul :D typ en gocart, åkergräsklippare eller nåt, haha.
Finns säkert nåt skoj där att meka på :tungan, men hade faktist lagt den tiden på nåt annat istället :)

Gondala skrev:
2520316 Oh inte i en cbr iaf! Men man kunde satt en ktm motor i nåt annat kul :D typ en gocart, åkergräsklippare eller nåt, haha.
Finns säkert nåt skoj där att meka på :tungan, men hade faktist lagt den tiden på nåt annat istället :)
jo en 50hp åkgräsklippare hade varit intresseant :hihi vanlig växel vanlig växel vanlig växel ÖVERVÄXEL :hihi

-Rosen- skrev:
2520362 jo en 50hp åkgräsklippare hade varit intresseant :hihi vanlig växel vanlig växel vanlig växel ÖVERVÄXEL :hihi

ta motorn från en 250 istället :yoparty varför är lätt mc folket så föälskade i 125cc? inget ont om 125er, bara en fråga :rolleyes:

byskebon skrev:
2522081 ta motorn från en 250 istället :yoparty varför är lätt mc folket så föälskade i 125cc? inget ont om 125er, bara en fråga :rolleyes:
Varför en 250 när det finns större? :brynad

Loy skrev:
2522110 Varför en 250 när det finns större? :brynad
En åkgräsklippare på 600cc eller 1000cc... varför inte med tubo med så har vi säkert 200hp på de 3,5" små plasthjulen. Det skulle va coolt... Otroligt onödigt... men coolt! :fakta

ZaraxZ skrev:
2522136 En åkgräsklippare på 600cc eller 1000cc... varför inte med tubo med så har vi säkert 200hp på de 3,5" små plasthjulen. Det skulle va coolt... Otroligt onödigt... men coolt! :fakta
Lycka till.

en snökanon har jag byggt... e lite engagerad i slalombacken här hemma och hade munstycken, tryckluft o allt man behövde... fungerade inte så jätte bra men kul endå... annars kör man snöskoskotrans när man e ute o jobbar:yoparty

byskebon skrev:
2522081 ta motorn från en 250 istället :yoparty varför är lätt mc folket så föälskade i 125cc? inget ont om 125er, bara en fråga :rolleyes:
Det är något speciellt med 125:or Kan inte förklara vad men så är det. Och jo jag har kört större. Bla en Husaberg 450 Så jag har kört annat med.

byskebon skrev:
har jag ens nämt 125cc kanske? jag sa ktm motor, då menade jag faktiskt främst typ 525-560 motorn som har cirkus 50hp

-Rosen- skrev:
2522740 har jag ens nämt 125cc kanske? jag sa ktm motor, då menade jag faktiskt främst typ 525-560 motorn som har cirkus 50hp

HAHAHA 525-560 me 50 hp de måste va den slöaste jävla motorn isf::D:D:tummenupp

min brossa har 60 hp i sin 450:P:P

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back