Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte byggt något roligare än en gokart men BILDER!gozze skrev:2519438jag har byggt om en Honda Xr och satt på en 250 motor den va ganska rolig men lite överdriven stor motor. (drog över på alla växlar konstig?!)
prulle skrev:2519443Har inte byggt något roligare än en gokart men BILDER!
Det mest kreativa jag bygt utan motor är en hembräningsapparat....kleinealf skrev:2519451jag och min kompis byggde en go-kart med en elgeneratormotor på, enda utväxlingen vi hadde var 17/45, så det var dömt att misslyckas redan från början.
Om man tar saker utan motorer så byggde jag och samma kompis en mörsare![]()
![]()
hahaha, provade du den nån gång då? jag och brorsan tänkte göra en, men vi visste inte var vi skulle förvara den och kunna brännaprulle skrev:2519455Det mest kreativa jag bygt utan motor är en hembräningsapparat....
Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.kleinealf skrev:2519505hahaha, provade du den nån gång då? jag och brorsan tänkte göra en, men vi visste inte var vi skulle förvara den och kunna bränna
Solid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.

hahah vilken stjärnaSolid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.

Kronen skrev:2519514Prulle? Har du riktningen kvar?? eller du hade kanske ingen
Solid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.
Tyvär så enkelt är det inte 
flexbert skrev:2519797Varför skulle han bli synskadad av det?
kleinealf skrev:2519832för att om man gör mäsken fel kan det bli farliga gi´fter i spriten senare
Det går om man värmer det alldeles för mycket.flexbert skrev:2519843Det lät väldigt otroligt om det skulle gå..
flexbert skrev:2519843Det lät väldigt otroligt om det skulle gå..
flexbert skrev:2519843Det lät väldigt otroligt om det skulle gå..

varförn inte en skoj ktm motor modda lite och fixa och trixa, ni har väl en delGondala skrev:2520161Hade jag köpt en cbr 125 nu. Så hade jag satt på hondas cr150f motor helt klart. 25 hk
Jag har gjort en hylla på träslöjden i 9an, räknas det?
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |