Har ni blivit deprimerade efter att ha sett Avatar?

Men hur du än vänder och vrider på det så vet du inte vad som triggar andra människors psyke. En film kan sätta igång samma saker i kroppen på andra människor som hojåkning gör för dig eller som t.ex. klättring gör för mig. Eller för den del musik, film och böcker gör för mig.

On The Beach är en apokalyptisk historia om en värld efter ett atomkrig. Ger en märklig känsla efter att ha sträckläst den (i alla fall när jag var tio bast). Så jag kan förstå att en del inlevelsefulla individer reagerar starkt.

http://en.wikipedia.org/wiki/On_the_Beach_(novel)

Ja jag blev deprimerad....

En chey som tyckte vi skulle gå och se den. Inte nog med den ekonomiska våldtäkten att betala 300kr för en på tok för lång skräprulle dessutom var ligget helt värdelöst....:gnissla

fan vad bitter du är:D du fick i alla fall knulla. Jag glömde mina handskar på bion:mad:

fan vad bitter du är:D du fick i alla fall knulla. Jag glömde mina handskar på bion:mad:

Jag lider med dig, förstår om du blev helt knäckt och gick till Aftonbladet och horade dig om hur James Cameron fick dig att glömma vantarna och nu är ditt liv förstört.:D:D:D

Bästa rullen jag sett i år. Att det var 3d spelade inte så stor roll.

Finns bättre och roligare saker att hitta på än att kolla på film hela dagarna.. :mattias

Dock tycker jag att jag har sett oerhört många filmer, Är det någon speciell film du tänker på som är bättre än dom jag skrev?

Jag tänker faktiskt inte ge mej in i en filmdiskussion med dej. Men så gott som alla filmer som finns är bättre än de du nämnde.

Last edited:
Jag tänker faktiskt inte ge mej in i en filmdiskussion med dej. Men så gott som alla filmer som finns är bättre än de du nämnde.

Suck :brinnerup Bra du kan ge mig en lista på allt du gillar då så jag vet vad jag ska gilla....

Herregud.....

Ahh har sett den igen, nu i 3D. Fantastiskt jävla bra film. Ni som tycker annorlunda hamnar i samma korg som "Ajfån, BMW, R1 och Rossi är dåligt för jag är speciell och vet något andra inte vet" DIRECKT :mad:

Har sett filmen i 3D 2ggr nu o jag är inte inte det minsta deprimerad. Tycker det är den bästa filmen jag någonsin har sett:)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back