Vad ger hojåkning då?
Transport, muskler, frisk luft, naturupplevelser, bestående trevliga minnen, möten med nya människor, lindring av abstinensbesvär i gashanden, sköna G-krafter. Räcker det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad ger hojåkning då?
Polarisering.
Horisontell eller vertikal.
TV-Piraterna!![]()
300kr för en på tok för lång skräprulle dessutom var ligget helt värdelöst....![]()

Dagens ungdom ser inte många filmer

Jag tyckte filmen var helt ok, men varför skulle man bli deprimerad av den?Nog för att den vanliga världen är grå och tråkig, och nog för att människan är en vidrig ras, men det har väl alla vetat länge??
Förstår inte vad en hittepåfilm skulle förändra...
Vad menar du med hittepåfilm? Menar du att Avatar inte är på riktigt?![]()
Finns bättre och roligare saker att hitta på än att kolla på film hela dagarna..
Dock tycker jag att jag har sett oerhört många filmer, Är det någon speciell film du tänker på som är bättre än dom jag skrev?
Vad menar du med hittepåfilm? Menar du att Avatar inte är på riktigt?![]()
Tokyo Drift måste väl vara bland de största kalkonrullarna fullt i paritet med Johan Falks snutrullar. Att nämna den bland bra filmer är ungefär som att nämna bra i en mening som även omfattar valfri idolartist....
Ah! Oj, ehm, ojdå... Eeh... Mögel, sätt dig ner. Det är något jag måste berätta... Avatar är på låtsas, och det som händer i filmen har inte hänt på riktigt... Jag är ledsen att behöva rubba din världsbild på det här viset, men jag kände att du bör veta sanningen. Jag beklagar.
Och visst ja, tomten finns inte heller.

...och jag vill vara tre meter lång med svans.deperimerad? nej.
förbannad? ja.
Mänskligheten är USEL.
...och jag vill också vara född med fint färgglatt skinn...![]()

Okej, vi har förstått att du försöker vara ironisk. Du kan släppa det nu.Bra film är väl upp till var och en att bestämma eller?? Är det så att om du inte gillar den så får ingen annan göra det heller?
Jag anser att Tokyo Drift är en av dom bästa filmerna jag sett iallefall.
Okej, vi har förstått att du försöker vara ironisk. Du kan släppa det nu.
Okej, vi har förstått att du försöker vara ironisk. Du kan släppa det nu.

Transport, muskler, frisk luft, naturupplevelser, bestående trevliga minnen, möten med nya människor, lindring av abstinensbesvär i gashanden, sköna G-krafter. Räcker det?

Jag anser att Tokyo Drift är en av dom bästa filmerna jag sett iallefall.
Jag läste: Bullshit, bullshit, naturupplevelser, roligt, roligt, roligt, roligt. Alltså att det är roligt och ger naturupplevelser.
Film är roligt, beroende på film så är det precis som litteratur karaktärsutvecklande och ger gymnastik för hjärnan, det är bra diskussionsunderlag och även rätt socialt.
Jag kan också ordbajsa ut anledningar!![]()
Men hur du än vänder och vrider på det så vet du inte vad som triggar andra människors psyke. En film kan sätta igång samma saker i kroppen på andra människor som hojåkning gör för dig eller som t.ex. klättring gör för mig. Eller för den del musik, film och böcker gör för mig.
Du pysslar med verkligheten på ett sätt, andra på ett annat. Det betyder inte att ett av dem är fel men att anta det är att enkelt dumförklara sig själv.
deperimerad? nej.
förbannad? ja.
Mänskligheten är USEL.
...och jag vill också vara född med fint färgglatt skinn...![]()

Påven och Vatikanen fördömmer filmen... http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article6424320.ab![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |