Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borsiin JR skrev:Racecyklar får inte ha glykol då det är halt om det spills ut på banan, men annars är det en bra ide....
Killar lösningen heter VARMGARAGE där det är +20C, alltid lika kul att gå ner i bara för att finmecka en stund![]()
Vad besviken jag blir. Jag har hela tiden trott att du skröt med att ha träffat Rollins. Fast å andra sidan är du ju en look-alike i stället och det är ju rätt coolt också.Freppa skrev:Nej, det är Per (Oljekyld GSXR) till vänster och jag till höger.
Freppa skrev:Kan inte superfjollgayiga personer vara otroligt hårda grabbar? Fan, Henry skulle kunna vara kvinna och fortfarande en arg hjälte.
Nej, men han är inte mot bögar och har därför blivit "anklagad" för att vara det själv, då drev han lite med folk men han är inte någon ny Rob Halford.Victor skrev:Så det stämmer?
Ninjaboy skrev:Vad besviken jag blir. Jag har hela tiden trott att du skröt med att ha träffat Rollins. Fast å andra sidan är du ju en look-alike i stället och det är ju rätt coolt också.![]()
Fegis klart att den e okejFreppa skrev:Vågar jag anta att hojen klarade sig? Finns det något annat sätt att kontrollera detta (annat än att köra den menar jag). Vad kan ha gått sönder?
/Freppa
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats