Har motorn frusit?

Kan inte superfjollgayiga personer vara otroligt hårda grabbar? Fan, Henry skulle kunna vara kvinna och fortfarande en arg hjälte.

Borsiin JR skrev:
Racecyklar får inte ha glykol då det är halt om det spills ut på banan, men annars är det en bra ide....

Killar lösningen heter VARMGARAGE där det är +20C, alltid lika kul att gå ner i bara för att finmecka en stund :banana

Visst är det så!. Men man kan ju tömma den på vatten innan vintern o fylla på med glykol, o innan säsongen börjar bara tömma igen o i med vatten. Enklast om man nu inte har ett varmgarage :tummenupp . Så dyrt är det ju inte med glykol o inte så jobbigt att tömma heller!

Freppa skrev:
Nej, det är Per (Oljekyld GSXR) till vänster och jag till höger.
Vad besviken jag blir. Jag har hela tiden trott att du skröt med att ha träffat Rollins. Fast å andra sidan är du ju en look-alike i stället och det är ju rätt coolt också. :D

Ninjaboy skrev:
Vad besviken jag blir. Jag har hela tiden trott att du skröt med att ha träffat Rollins. Fast å andra sidan är du ju en look-alike i stället och det är ju rätt coolt också. :D

Fan, tror folk jag är Per? Men, INGEN kan ju vara så snygg som Per förstår ni väl?!
Äh, Henry Rular fett, och nu måste jag byta avatar.

Freppa skrev:
Vågar jag anta att hojen klarade sig? Finns det något annat sätt att kontrollera detta (annat än att köra den menar jag). Vad kan ha gått sönder?

/Freppa
Fegis klart att den e okej :tummenupp
Det är enkelt att kolla om den är okej bara att hålla stålet fram o tebaks till Uppsala ett par gånger jag kan åta mig den uppgiften :D

Allvarligt så tycker jag vi ska provtrycka hela kylsystemet, att bara provtrycka kylaren känns meningslöst.
Jag ska kolla imorgon om jag kan låna utrustning för att provtrycka kylsystemet.
Och tja vad kan ha gått sönder.... verkar ju som den klarat sig.
Annars typ allt som innehåller kylvatten i motorn kan ha gått sönder, men antagligen är det toppen som ligger sämst till.

*/ ?>
Back