Har mardrömmar om motorcyklar

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Jag vakna precis efter att ha haft en mardröm... Jag befann mig inuti motorn på en R6:a och va fascinerad över hur fint det var uppbyggd då den helt plötsligt går igång.
Vakna, klara av att sova igen men drömmer samma dröm och vaknar igen helt kallsvettig.
Det här får inte hända… jag vill inte va rädd för min favoritmotorcykel. Det är ju tom nr. 2 på min lista på saker som inte får hända:

1. Krocka med en motorcyklist… då jag kör bil.
2. Va rädd för motorcyklar eller rädd att åka dom.
3. Gå ut med mitt ex igen.

(Vet inte varför jag finner mig själv bryta mot nr.3 hela tiden :tuttar )
Det känns helt fel i alla fall för här väntar man på sommaren och så ska man börja drömma mardrömmar om motorcyklar… jaja, får väll surfa runt på SH någon timma och sen försöka sova igen

hahah! Drömmar är roliga! Fast se upp för de som uppfylls!

Jag vaknar som sagt upp ibland i tron att jag är nån annanstans...

Mina motorcykeldrömmar handlar oftast om att jag bara FÅR köra... hum

Kan säga att jag drömer om jag kastas våldsamt mot något. att jag bara försvinner.Det är vidrigt! så var glad att era hojdrömmar inte är så farliga.

Aldrig mardrömmar om motorcyklar. Däremot drömde jag här om natten att datorn kraschade ihop och alla labrapporter plus allt arbete med d-uppsatsen raderades bort. Bäst jag bränner ut en backup...

Drömmar..... :huvet fi dong säger jag bara.

Fanns det antidrömpiller för 1000 spänn st så skulle jag lätt köpa.

Jag drömmer all sköns jävla smörja... o drömmer jag om hoj.. så är det alltid så att hojen blir förstörd på nåt vis....den välter omkull eller nån klåfingrig jävel är på den...så att jag blir jättearg. :rolleyes: Eller så drömmer jag att den går skitsakta... fast jag gasar fullt så bara lixom puttrar den fram.. :eek:

Nää.... tjing för att INTE drömma.!!

Madhonda skrev:
Jag drömmer all sköns jävla smörja... o drömmer jag om hoj.. så är det alltid så att hojen blir förstörd på nåt vis....den välter omkull eller nån klåfingrig jävel är på den...så att jag blir jättearg. :rolleyes:

QUOTE]

haha precis så brukar jag också drömma, att man parkerar den på kvällen och sen på morron är det några pundare som rivit ner den och stått och hoppat sönder allt.
Ganska ofta jag ligger och skriker och svär och sparkar i väggen på natten för att jag är så j-vla arg, ibland väcker jag tom mig själv :3freak

I fredags mellan kl 1700 och 1800 tog jag en liten lur och drömde att min bil rullade ner i ett dike och fick en skada framtill runt vänster hjul och blinkers. Dessutom så låg min tjej och sov i bilen av någon märklig anledning.

8 timmar senare så var jag ute och lekte med bilen (ej någon dröm) i snön och givetvis så dräller jag ner i ett dike och får en skada vid vänster framhjul. :näsblod Fick ringa bärgare kl 2 på natten för att bli lossdragen. Sen åkte jag hem och väckte tjejen som låg och sov...

Man ska inte prata om sånt här... mardrömmar om motorcyklar kommer ju snart om man går omkring och tänker på det.

Usch ja. Har man nåt som man är rädd om så drömmer man garanterat att den går sönder. Vettefan hur många gånger min bil blivit kraschad, vandaliserad, omlackad i ful blå färg (?) och annat skit. Hatar vakna upp efter mardrömmar.

Madhonda skrev:
Drömmar..... :huvet fi dong säger jag bara.

Fanns det antidrömpiller för 1000 spänn st så skulle jag lätt köpa.

Jag drömmer all sköns jävla smörja... o drömmer jag om hoj.. så är det alltid så att hojen blir förstörd på nåt vis....den välter omkull eller nån klåfingrig jävel är på den...så att jag blir jättearg. :rolleyes: Eller så drömmer jag att den går skitsakta... fast jag gasar fullt så bara lixom puttrar den fram.. :eek:

Nää.... tjing för att INTE drömma.!!

Hehe, sajko :D Drömma är bra, och skeva drömmar rätar ju ut saker så att livet blir normalt istället. Noll drömmar under natten och man får ett bra mycket tråkigare liv.

Kan säga er att sen den gången jag drömde att jag körde (??) en H-D har jag inte riktigt vart mig själv..... :gnissla

Fast den sjukaste drömmen måste ju ha vart att jag drömde att hondan flög med mig vid spakarna ÖVER åkrarna i närheten av där jag bor.... :hihi

Jag drömmer alltid att jag kan slanga och drömmen slutar med att jag slår över. :va

Jag som inte får upp framhjulet mer än några centimeter.

Jag brukar aldrig drömma om nåt hojrelaterat, men för några veckor sedan gjorde jag det ett par gånger. Alla drömmarna handlade om att jag var fena på att åka på bakhjulet, så det måste vara önskedrömmar! :lol

I en av drömmarna slangade jag på en motorvägspåfart och fick möte med ett jetplan som skulle landa på motorvägen!!! :3freak

oFFkeFF skrev:
Hehe, sajko :D Drömma är bra, och skeva drömmar rätar ju ut saker så att livet blir normalt istället. Noll drömmar under natten och man får ett bra mycket tråkigare liv.

Sajko... tackar..tackar.... :tungan

Hmm... jo jag vet att drömmar är nån slags bearbetning.... men ibland undrar jag över hur fan vissa av mina drömmar uppstår.... :3freak

I don´t wont to know..!!

Åh MadHonda! Du har ju likadana drömmar som mig! Man drömmer att man VILL köra så hemskt fort eller man bara går eller gör dagliga sysslor, men det går sirap o allt är i slowmotion och man vet det, vilket slutar att man börja bli tokförbannad o vaknar upp skitirriterad på drömmen, för jag vet att jag bara drömmer! Såna drömmar är roliga oxå där man VET att man drömmer, så man börjar göra grejer som man vanligtvis inte kan! Sånna drömmar är sååå balla! Mer såna!

hade i.o.f inte drömt men min tjej väkte mig en morgon och sa att min mc var vält på gatan en morgon!!! nån idiot hade backat omkull den!! ÖVER STÖDET!!! o givetvis inte lämnat nån lapp eller nåt!! hade jag sett henne, det måste varit en kärring!, hade jag skjutit henne!! Men nu e det ett par år sen så.... allt ok :)

Swedie skrev:
hahah! Drömmar är roliga! Fast se upp för de som uppfylls!

Jag vaknar som sagt upp ibland i tron att jag är nån annanstans...

Mina motorcykeldrömmar handlar oftast om att jag bara FÅR köra... hum
Jag brukar drömma och VAKNA nån annanstans, fan vad konstigt. Min läkare säger att jag ska binda fast mig vid sängen, då sa jag att det brukar min flickvän göra så det vore onödigt.

Madhonda skrev:
Sajko... tackar..tackar.... :tungan

Hmm... jo jag vet att drömmar är nån slags bearbetning.... men ibland undrar jag över hur fan vissa av mina drömmar uppstår.... :3freak

I don´t wont to know..!!

Hehe..
Kan ju berätta om drömmen om två bålgetingar som bodde i min fot, de hade en liten dörr in, där de samlade godissockerbitar. Sen brukade de gå rejäla boxningsmatcher inuti en hockeyhjälm.
Vad den drömmen betyder vill jag inte ens försöka klura ut :rolleyes:

Jag drömmer bara konstiga drömmar när det är tentadags...

Min enda hojrelaterade mardröm är den när jag gömde mig i en lada för att det var ett gäng HD-knuttar som "var lösa". En av dessa hade ett raketgevär som han fyrade av in i ladan. Så jag försöker kasta mig undan eldmolnet som kommer emot mig, ned i en skitränna. :yoparty Jag landar på rygg i denna och det sista jag tänker innan jag vaknar var "undrar om jag dör eller får 90%-iga brännskador". :va
Jag drömmer dessutom i färg, så det var en riktigt intensiv dröm. Hade rejält adrenalinpåslag när jag vaknade!

Flamma77 skrev:
Jag drömmer dessutom i färg, så det var en riktigt intensiv dröm. Hade rejält adrenalinpåslag när jag vaknade!

Hahaha.... :lol vem fan drömmer inte i färg.... fast ljudet brukar vara i Beta-format....

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph