Nyteknik
Bannad
obruT skrev:45000kr kostar den.
Den har kostat det ett tag. Kanske billigare nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
obruT skrev:45000kr kostar den.
Nyteknik skrev:Den har kostat det ett tag. Kanske billigare nu?
Nyteknik skrev:Ring på denna Honda RS 250 R och kolla vad en 250 i bra skick kostar. Inte skjortan. Och 250 är roligare än 125. Det hör man ju på namnet.
McFille skrev:Nä, inte slö, bara überliten...hur lång e du chris aska?

obruT skrev:har mailat flera ggr ( och ringt några) (( tycker det är mycke pengar för en så gammal hoj))
i gämnförelse med din tex ..lr nån på tz250.com lr tz250racing.com
Chris Ash skrev:Men visst, köp vad ni vill, bara det är riktiga racers! Men den som tror att en 125 R är en slö mesmoppe tror fel.
Nyteknik skrev:Vi är lika långa: runt 1,80. Och runt 70 kg. Jag fick en smärre chock när jag satte mig på min TZ250 första gången. Trångt! Avståndet fram till styret, mellan fotpinnar och sadel och mellan pannan och kåpglasets kant är litet! Är man van vid en GSX-R häpnar man. Men när man väl rullar förstår man varför hojen är byggd så.
![]()
lusläser man så hittar man!,marcus_136 skrev:Vart kan man hitta sånna , tänkte om det fanns någon speciell annons sida eller liknande för det finns ju knappast på blocket.
I C E skrev:Tror det lutar åt att jag får leta upp någon licenskurs.....![]()
När är nästa kurs i Falkenberg....?![]()
![]()
![]()
Eftersom jag köpte en riktigt skabbig hoj råkar jag ha god erfarenhet av att köpa delar, nya såväl som begagnade, till just en Honda RS25R. Rent allmänt tycker jag att det är lätt att få tag på delar när man vet var man ska leta. Återförsäljare av nya delar finner du via Internet i USA, England och Japan. Det är lätt att beställa och jag har i alla fall alltid fått det jag beställt och betalat för.McFille skrev:...Hur är det att få tag på delar till t.ex. Honda RS250?...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |