Har kvinnor känslor?

Har kvinnor känslor?

• Antal röstningar
    0
"Orättvisan är kvinnornas arvsynd; detta härleder sig ur deras brist på sunt förnuft och reflektionsförmåga
och vad som försvårar detta fel är att att naturen som vägrat dem styrkan i ersättning givit dem listen -
härav deras instinktiva skurkaktighet och oövervinneliga smak för lögnen."

sa gamle Schopenhauer. Strindberg gillade och det hamnade i förordet till "Giftas".

Tycker också det har sina poänger.

Usch, fy fan... Nu gick tankarna bakåt för en stund... Ett ex var inte från denna planet... på kvällen kunde hon skrika efter kärlek och ömhet för att dagen efter skrika av ilska och man fick ducka för saker som kom flygande... Det var som att hon var schizofren. Fy fan, vilken tid...
Tyvärr så är det dom som knull...jag menar älskar bäst... Det är som att dom glömmer bort att dom knullade för 5 min sen... :)

Usch, fy fan... Nu gick tankarna bakåt för en stund... Ett ex var inte från denna planet... på kvällen kunde hon skrika efter kärlek och ömhet för att dagen efter skrika av ilska och man fick ducka för saker som kom flygande... Det var som att hon var schizofren. Fy fan, vilken tid...
Tyvärr så är det dom som knull...jag menar älskar bäst... Det är som att dom glömmer bort att dom knullade för 5 min sen... :)
hon har jag träffat också, eller finns det flera likadana?:gnissla

hon har jag träffat också, eller finns det flera likadana?:gnissla

Skulle tro att det är vanligare än vad folk tror, vid närmare eftertanke så har jag träffat 2 st med samma symtom... Helt klart hormonrubbningar som sätter igång det... Måste ju finnas hjälp mot det. Någon kvinna här kanske som känner igen sig? Som får spel utan förvarning...

Kvinnor är allergiska mot sina egna hormoner helt klart!

Det märker man en gång i månaden, eller när dom är gravida.

Dom blir dumma i huvet, nå jävulskt, helt enkelt!

Synd att det inte går att reklamera dom och få ett fungerande exemplar istället.
Det är lite som att köpa världens läckraste motorcykel, men bränslesystemet tål inte bensin?

... Synd att det inte går att reklamera dom och få ett fungerande exemplar istället. ...
Bara vi här i västerlandet som ser saken så.
I afrika t.ex. skickar man tillbaka defekta fruar till föräldrarna och kräver tillbaka hemgiften.
Sen blir det stormöte mellan familjerna men kan man där visa att tanten t.ex. käftat emot mannen, inte skött hushållsjobbet, vänstrat, eller inte blivit gravid inom rimlig tid så är alla eniga om att alla kor, getter eller vad frun nu kostat ska återbetalas.
Förutom att detta blir kostsamt för föräldrarna är det också rejält skämmigt att ha uppfostrat en tjej så att hon inte duger och föräldrarna är ju inte mer än människor så nu körs ett par varv damage control.
Kunde maken möjligen tänka sig någon av fruns systrar som hustru i stället? Eller någon annan från familjen? Med lite i mellan? Öppet köp i ett år?
Men står man på sig och hävdar att fruns tillkortakommanden beror på "bad blood" inser alla att det är kört och man får full återbetalning.

Bara vi här i västerlandet som ser saken så.
I afrika t.ex. skickar man tillbaka defekta fruar till föräldrarna och kräver tillbaka hemgiften.
Sen blir det stormöte mellan familjerna men kan man där visa att tanten t.ex. käftat emot mannen, inte skött hushållsjobbet, vänstrat, eller inte blivit gravid inom rimlig tid så är alla eniga om att alla kor, getter eller vad frun nu kostat ska återbetalas.
Förutom att detta blir kostsamt för föräldrarna är det också rejält skämmigt att ha uppfostrat en tjej så att hon inte duger och föräldrarna är ju inte mer än människor så nu körs ett par varv damage control.
Kunde maken möjligen tänka sig någon av fruns systrar som hustru i stället? Eller någon annan från familjen? Med lite i mellan? Öppet köp i ett år?
Men står man på sig och hävdar att fruns tillkortakommanden beror på "bad blood" inser alla att det är kört och man får full återbetalning.

Vad kostar en hydda i afrika nuförtiden?

Javisst, för mycket helt klart.
Ibland önskar jag att jag var en man, för då är man så korkad att man inte föstår alla de här känslorna. Villket skulle vara befriande för en stund.

Ibland önskar jag att jag var en man, för då är man så korkad att man inte föstår alla de här känslorna. Villket skulle vara befriande för en stund.

:rofl ...så kvinnor förstår sina känslostormar/utbrott?

BWAAAAAHAHAHAHAHAA

Det måste vara känslorna som hindrar kvinnor från att kunna fickparkera, exempelvis. Det känns inte bra, liksom. Det bara är så.

Vad kostar en hydda i afrika nuförtiden?
En rejäl villatomt på landet utan ström och vatten får du för motsvarande ett begagnat racedäck. Ett traditionellt hus med 20 cm lerväggar på tvinnat vidjeskelett och stråtak kostar motsvarande fyra nya tändstift. Mycket behagliga att bo i, bra ventilation, håller värmen ute på dagarna och kylan på nätterna.

I städerna kostar allt ungefär som i Göteborg eller Stockholm.

Gör inte som jag säger, gör som jag vill att du ska göra men inte vet om det själv fastän jag tänkte det innan men sa inget till dig.
:huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...