Argyle
ingen
Har också krockat
I fredags krockade jag med en personbil utan för klippan på väg 13.
http://hd.se/klippan/2006/08/25/motorcykel_och_personbil_krock
Jag hade ängla tur då jag låg 5m ifrån motorcykeln. Klarade mig med endast mjukdelsskdor på höft och axlar. En spricka på den ena lungan och två spruckna revben.
Hojjen har jag inte sett, men tror den är helt krash.. Blev inlagd på helsingborgsakuten då jag var medvetslös när dom kom fram till mig. Jag hade lyckats ta av mig hjälmen.
Jag körde självklart med fullt skinnställ och ryggskena.. Har endast ett skrapsår och det är på vänster tumme.
Bilföraren har väldig ångest och försökt nå mig två ggr på sjukhuset men ej kunnat pågund av olika själ.
Ska reda upp allt detta med försäkringsbolag och sådant på Måndag. Polisen besökte mig på sjukhuset och tog alkohol kontroll på mig, men det var inte mitt fel i alla fall.
MVH
Robin
I fredags krockade jag med en personbil utan för klippan på väg 13.
http://hd.se/klippan/2006/08/25/motorcykel_och_personbil_krock
Jag hade ängla tur då jag låg 5m ifrån motorcykeln. Klarade mig med endast mjukdelsskdor på höft och axlar. En spricka på den ena lungan och två spruckna revben.
Hojjen har jag inte sett, men tror den är helt krash.. Blev inlagd på helsingborgsakuten då jag var medvetslös när dom kom fram till mig. Jag hade lyckats ta av mig hjälmen.
Jag körde självklart med fullt skinnställ och ryggskena.. Har endast ett skrapsår och det är på vänster tumme.
Bilföraren har väldig ångest och försökt nå mig två ggr på sjukhuset men ej kunnat pågund av olika själ.
Ska reda upp allt detta med försäkringsbolag och sådant på Måndag. Polisen besökte mig på sjukhuset och tog alkohol kontroll på mig, men det var inte mitt fel i alla fall.
MVH
Robin
Bifogat
Last edited:
