Har köpt hoj!

crash test doll skrev:
Ser man på, Zezzzzzzzzzzzzze har vaknat till liv! Härligt!

Jo men visst vettu.... är allt här och läser med jämna mellanrum, men det är väldigt sällan jag har något att tillägga.... har ju ett förållande av hatkärlek till min hoj nu för tiden, efter vurpor och dylikt.. är väl mest mitt fel såklart, men nåt måste man ju bli arg på..
 
Zesse skrev:
Jo men visst vettu.... är allt här och läser med jämna mellanrum, men det är väldigt sällan jag har något att tillägga.... har ju ett förållande av hatkärlek till min hoj nu för tiden, efter vurpor och dylikt.. är väl mest mitt fel såklart, men nåt måste man ju bli arg på..
Har du en hel hoj nu eller är den fortfarande plockepinn?
 
Nu är den allt relativt hel... lite repor på höger sidokåpa efter senaste fadäsen, men det är inget allvarligt.. ska kladda i lite färg bara... orkar inte med nåt större nu...

Lucifer skrev:
Har du en hel hoj nu eller är den fortfarande plockepinn?
 
Zesse skrev:
Nu är den allt relativt hel... lite repor på höger sidokåpa efter senaste fadäsen, men det är inget allvarligt.. ska kladda i lite färg bara... orkar inte med nåt större nu...
Inte allra värst alltså! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top