Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Hehe..
A BE CE inkl. fri väg och ADR

A BE CE inkl. fri väg och ADR

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lillis skrev:Ja har inte heller nå't kort...![]()
Sliter febrilt för att bli klar för uppkörning här i Jkpg innan jag flyttar hem för gott i början av juni, och har jag tur fixar mina rara körlärare en uppkörningstid åt mig innan jag flyttar.
Blir dock lite konfunderad av disskussionerna kring garagevändningen här - är den allmänna uppfattningen att man ska låta bli att luta hojen när man gör svängen (trots att man kanske inte gör så sen, i "verkligheten")?

Jag lutar hojen innåt och vrider styret, tar mig runt med _goda_ marginaler.peter_n skrev:När jag tog kort, för länge sedan. Så sa min lärare åt mig att luta hojen.
Jag övningskör nu med 3st "vänner" och till dem har jag sagt att luta hojen inåt kurvan och kroppen åt andra hållet. Två av dem går i körskola och har inte fått några andra detektiv.
När man lutar hojen minskar man på svängradien och får bättre balans. Så jag förstår inte varför man inte skall göra det.![]()

Ensam är stark. Det är på förarplatsen du skall sitta tjejen! Det är en grym frihet att få vända framhjulet dit man vill, åka hur man vill och få ha kontrollen själv. Sugen på att ta kortet?Minimorran skrev:Jag har inget kort...![]()
..men det behövs ju inte när man åker bakpå..![]()
GRATTIS GRATTIS! nu har du mellankortet alltså! Kul!Conrad skrev:Sådärja. Nu har jag gjort mig av med ettan efter A.![]()
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |