har hittat vår nästa mc bana i gbg...

Skrutten skrev:
2195143 Klockrent! Ingen som behöver ha med sig depåtält! :rofl

jag hittar inte depå påfarten :va

men va fan tycker den ska heta GothiaRing :tungan

stora o lilla slingan va ett bra påfund men ja dae nog fan tänkt ha lilla slingan som depå....haha
vore jujävligt kul o få ha en minimoto dag därinne..finns ju fan cafe med altan alldeles intill "banan"..hahaha

JonaZ skrev:
2197426 stora o lilla slingan va ett bra påfund men ja dae nog fan tänkt ha lilla slingan som depå....haha
vore jujävligt kul o få ha en minimoto dag därinne..finns ju fan cafe med altan alldeles intill "banan"..hahaha
Ska dit imorgon och spana lite.

Vad är det för regler? är det down is out? Kan man låna transponder på plats? :hihi

måste fan ta mig i kragen o ringa o fråga dom....dom har stängt på lördagar så då kanske det finns en chans...

JonaZ skrev:
2197426 stora o lilla slingan va ett bra påfund men ja dae nog fan tänkt ha lilla slingan som depå....haha
Ja jonsered ring funkar ju inge vidare, falerar ju totalt med soppning osv... :hihi

Schyst att det finns en längre och en kortare varriant så man kan varriera sig lite... :)

Jag har spanat på denna tråd i flera dagar och blir mer och mer inspirerad av ett minimotorace där inne. Asfalten är grymt fin och jämn, dock står det lite hårda saker precis vid bankanten. Men det går väl att lösa.
Tyvärr är det hundar inne på området när det är stängt. Men jag har en viss kontakt med hon som är ansvarig (genm jobbet) för området, jag skall nog ta mig ett litet samtal med henne.

Thunder skrev:
2200759 Jag har spanat på denna tråd i flera dagar och blir mer och mer inspirerad av ett minimotorace där inne. Asfalten är grymt fin och jämn, dock står det lite hårda saker precis vid bankanten. Men det går väl att lösa.
Tyvärr är det hundar inne på området när det är stängt. Men jag har en viss kontakt med hon som är ansvarig (genm jobbet) för området, jag skall nog ta mig ett litet samtal med henne.
gör gärna det ...låter som en toppenidé har oxo kollat runt därinne o asfalten e grymt fin....kan bli ett kul event...

JonaZ skrev:
2194953 bara att sopa bort lite grus ,ta bort allt folk,sedan har vi vår egen lilla Isle Of Man bana med hus o grönområden... :)
PÅ RÄTT SIDA ÄLVEN DESSUTOM... :tungan :yoparty
http://www.husknuten.se/index.htm :Bugar

Klockren idé :tummenupp
Vill bara sträcka upp ett varningens finger.
Området är nattetid bevakat med lösgående schäfrar :skrämd
så körning med minimoto nån lördagskväll sker inte helt utan risk :hihi

Kan man inte mata hundarna med nån fet köttbit, altarntivt ta med nån hona som löper. Det kan säkert få den tuffaste vakthunden att komma på andra tankar :hihi

givetvis skulle detta event va fullt lagelt med borttagna hundar mm....
dom kan la oxo behöva lite ledigt..

Sedan kan ja tro att det skule locka mkt folk..typ 50:-/person borde ge hyffsat med pengar för att låta oss gasa o ha lite roligt...
givetvis städar man upp efter sig oxo... :)

Knappa in Måsholmsvägen på hitta.se och kolla in satellitbilden. :hihi
Vi var där igår och spanade lite. Några människor som rastade hunden annars var det inga där...
Nån som kört där? Borde gå att få vara ifred där nån helg.

::m

Max Triple skrev:
2206465 Knappa in Måsholmsvägen på hitta.se och kolla in satellitbilden. :hihi
Vi var där igår och spanade lite. Några människor som rastade hunden annars var det inga där...
Nån som kört där? Borde gå att få vara ifred där nån helg.

::m

Brukar dyka upp väktare rätt snabbt där, har jag för mig.

Körde där förra veckan.. :hihi Smal väg som fan och gräs o lera ute på asfalten. Vad har de den slingan till egentligen? Stor o bra parkering också!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8