Har han koll eller !!!!!

Jag har då krashat några modellflygplan innan man hade riktigt koll på flygningen, antar att han skrotat en hel del helikoptrar efter som dom är hyffsat mycket tjorvigare att flyga :yoparty

Fan det var ju ingn hkp det var ju ett UFO :3freak .skulle aldrig kunna få den att göra på det viset, hur mycket man än försökte.

micke

Garret_Power skrev:
Jag har då krashat några modellflygplan innan man hade riktigt koll på flygningen, antar att han skrotat en hel del helikoptrar efter som dom är hyffsat mycket tjorvigare att flyga :yoparty

Under hans karriär så har han skrotat 3 helisar, varav 2 av dem hade mekaniskt fel och en, den mänskliga faktorn. Läste om det för ett tag sen.
Killen är typ 19 år om jag minns rätt. Hans lillebrorsa som filmar är oxå ganska bra :yoparty

Otroligt grymt! Jag hade inte heller sett den filmen så skippa skitsnacket "åååhhh... den e så gammal!!".
Tack för att du lade upp länken :tummenupp

vågen skrev:
Otroligt grymt! Jag hade inte heller sett den filmen så skippa skitsnacket "åååhhh... den e så gammal!!".
Tack för att du lade upp länken :tummenupp

Så bara för att DU är efter och inte har sett den skall jag bespara mig en fin kommentar... ELLER INTE!!! :arsele :rofl

korn, den va grym som satan, kul med lite busåkning idag, det gör vi om snart..

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back