Har funderingar ang BMW 530,är det sunt månne?

Kör 540iat -99. Är helnöjd! under litern landsväg. Blandat ligger den ca 1,2. Kan tänka mig att 530 ligger ganska lika. Har inget negativt att säga. Försäkring ca 6000kr hel/hel

Det enda du kommer att ångra är att du inte köpte en 540 :arsele

Hur bra bil som helst.
Om du vill komma undan med lägre bränsleförbrukning och ändå underbar motor, kolla på 523.
Är den fin och priset bra, så köp. :tummenupp

Hyjedamig vad många positiva omdömmen om bilen.Ang stereon så är jag nöjd om den låter när jag poppar,har haft kuliga saker inom det,men när allt blir stulet så svalnade det intresset...Har haft en E34 som vinterbil för några vintrar sedan,den var knappt inkörd med sina 34000 mil,så nog är det kvalite i Tysken.
för att sammanfatta alla tips så blir det:En av BMW,s bättre motorer,lådan skall tydligen oxå vara en stöddig sak.2 stora plus.Åkkomforten är som jag provat ypperlig,fast och fin i chassit,och bakhjulsdrivet innebär ju lek ;-) Bilen ser ny ut,och med alla kvitton och bespapper så får man en skön känsla av att bilen är välskött.För att slippa undra så gör jag som såhär:Ringer imorrn och tjingar,paxar och uttryckligen säger att jag tar den...
Tack för all övertygande information.Om nu inte bilen är såld till någon annan så får jag allt lägga upp en bild så snart den står på min uppfart.
Tack för all hjälp!

Jupp, på vissa punkter märker man att det är tüskt.. Stereon är kvalitativ men ljudet lämnar mycket över att önska. Sen brukar det vara kassett långt in på 2000-talet samt Dallas-telefon med knorvlig sladd.

Låter som om du varit i min bil?
har både kassett och telefon med knorvlig sladd, jaja säg till nästa gång du e där o tallar så ska jag sätta på kaffe:tummenupp

Jupp, på vissa punkter märker man att det är tüskt.. Stereon är kvalitativ men ljudet lämnar mycket över att önska. Sen brukar det vara kassett långt in på 2000-talet samt Dallas-telefon med knorvlig sladd.

Klart man har kassett-bandare i bilen, hur ska man annars kunna poppa sina gamla tejper från 80-talet? :)

Låter som om du varit i min bil?
har både kassett och telefon med knorvlig sladd, jaja säg till nästa gång du e där o tallar så ska jag sätta på kaffe:tummenupp

jo fan det är kanske bäst att förvarna så man inte blir ertappad med den knorvliga sladden i högsta hugg.

2 bilder...

Jo,som lovat så läggs 2 bilder upp på åket.

Bifogat

• BMW 002.jpg
    BMW 002.jpg
    255.3 KB · Visningar: 199
  • BMW 003.jpg
    BMW 003.jpg
    250.7 KB · Visningar: 191
Tack för de värmande berömmen :D Är rätt nöjd än iaf,går som en dröm,dock rätt slö,men det får man ta.När märks vanosen?Vid vilket arvtal,och hur pass märkbart är det?Men en förjävla skön bil å köra,tyst,bekväm och inte så stötig som Golfen jag hade innan...Aldrig har ettpar 18 tummare sett så små ut,blir förmodligen byte till en storlek större till våren,eller iaf ett par andra,har en förkärlek för BBS,antingen challenge eller LM,hade smakat mumma minst sagt :yoparty

Nyheter
Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

Back