Ja det sög lite att komma hem igår efter jobbet
Ser att hojarna är flyttade(har i flerbilsgarage) när jag kommer hem.
Styrlås+ skivlås har jag, de har styrt sen dragit dem?
Det är så att de renoverar folktandvården ovanför garaget (totalrenovering)
Ringde idag direkt till bovärden som vidare skickade mig till en ansvarig.
De hade haft upp på möte att de ej fick flytta röra fordon etc utan tillåtelse av ägare.
Han sa att så får det ej gå till, tog mitt nr å skulle höra sig för med bygggubbarna.
Ringde senare, entreprenören hade i sin tur ´lejt andra gubbar..... de skulle ringa mig. Väntar fortfarande.
Vad skall man göra? så kul är det inte att få skavanker på hojarna.
Den ena är originallack på (-82)
Sen att andra saker är skitiga.... har haft kapell ver hojarna.... men de är skitiga endå.
jaja var tvungen att skriva av mig...... och är det stavfel etc.. så sitter jag på jobbet med bärbar.
Så kom gärna med tips... en besviken Jörgen
Edit: gammel hojen är det repa på tanken (ej stor men ändå) andra har skivbroms låset smackat i bromsoket...(relativt nylackad hoj, inte en repa)
Har ej hunnit att syna mer.... vist kanske ej mycket men ändå.
Ser att hojarna är flyttade(har i flerbilsgarage) när jag kommer hem.
Styrlås+ skivlås har jag, de har styrt sen dragit dem?
Det är så att de renoverar folktandvården ovanför garaget (totalrenovering)
Ringde idag direkt till bovärden som vidare skickade mig till en ansvarig.
De hade haft upp på möte att de ej fick flytta röra fordon etc utan tillåtelse av ägare.
Han sa att så får det ej gå till, tog mitt nr å skulle höra sig för med bygggubbarna.
Ringde senare, entreprenören hade i sin tur ´lejt andra gubbar..... de skulle ringa mig. Väntar fortfarande.
Vad skall man göra? så kul är det inte att få skavanker på hojarna.
Den ena är originallack på (-82)
Sen att andra saker är skitiga.... har haft kapell ver hojarna.... men de är skitiga endå.
jaja var tvungen att skriva av mig...... och är det stavfel etc.. så sitter jag på jobbet med bärbar.
Så kom gärna med tips... en besviken Jörgen

Edit: gammel hojen är det repa på tanken (ej stor men ändå) andra har skivbroms låset smackat i bromsoket...(relativt nylackad hoj, inte en repa)
Har ej hunnit att syna mer.... vist kanske ej mycket men ändå.
Last edited: