har ett stort problem.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Min nuvarande flickvän och jag har varit tillsammans i ett halv år och lite till vi har haft det jätte bra tillsammans och vi har aldrig bråkat, men får några veckor sedan har hon blivit konstig och nästan otrevlig mot mig när hennes bästa kompis är i närheten. en av mina kompisar trodde att hon snackade skit om mig så han gjorde en ny msn och la till henne och snackade lite med henne och så sen började han fråga lite saker om mig och helt plötsligt vart jag en mördare, ett monster en idiot. och hon skriver även till honom att jag slår henne vilket absolut inte stämmer jag ska säga detta till min flickvän men hur ska jag säga det?? dom har varit kompisar sedan dom var små, och detta är mitt första seriösa förhållande gör alla brudar så här? antar att det är jävligt mycket OT men jag behövde skriva av mig lite!

Dumpa direkt. Sånna tjejer skapar bara massa problem.//En med erfarenhet

Mitt tips är att du tar ett ordentligt snack med tjejen och fråga vad fan hon menar! Dock så tycker jag nog att du borde dumpa henne. Om hon ljuger om så allvarliga saker som misshandel så är hon opålitlig och vem vet vad hon sätter dig i för klister i framtiden. :gnissla

DUUUUUUMPAAA!!! :mattias

Det finns alltid fler. Alla är inte så.

Prata med henne. Tjejer är väldigt konstiga att förstå sig på.
Hon kanske mår jävligt dåligt av nåt o känner att hon vill få uppmärksamhet eller nåt.
Men du borde nog dumpa henne ifall hon inte har nån vettig förklaring.
Tjejer är nog de mest kompliserade saker som finns. Omöjliga att förstå sig på

Sitt ner tillsammans, prata genom ALLT, red upp saker och ting! Funkar det inte? DUMPA. Många tjejer har en benägenhet att inte villja prata utan tycker att vi killar "ska veta det ändå", eller "fattar han inte det". Killar säger och pratar i större utsträckning "rakt på sak". Varför är det så? Hmmm, finns många förklaringar men initialt kan man bara acceptera fakta. Hon kanske letar en väg ut ur Ert förhållande av en annan anledning men tycker det är lättare att måla upp dej som skurken?

Sådant här beteende skall inte accepteras och är helt klart ett ämne för terapeuter, psykologer osv. Det skadar inte bara dej utan henne själv och Er omgivning. TA AVSTÅND! Tycker du/ni att förhållandet ska hålla så var inte rädda att ta hjälp utifrån!

Lycka till.

Spö är vad hon behöver Spö säger jag... :gnissla

.......dumpa, hon verkar inte var så inne i dig, så skaffa en ny..

Tycker att du skall lämna "skeppet". Och det snart! Fast först så tycker jag att du skall ställa henne mot väggen, fråga vad det var hon menade? Är det så att du inte har misshandlat henne så kommer hon att känna sig jävligt dum.
Kan kännas skönt att berätta för henne innan du dumpar henne att du vet att hon ljuger och att hon är allmänt bitchig. Fast kom ihåg att en brud som hon som ljuger på det viset kan bara göra en olycklig! Du måste lämna henne även ifall allt verkar "lösa" sig för stunden, har hon ljugit om en sådan allvarlig sak så skulle inte jag våga stanna!!

Verkar vara många som slåss med tjejer här :kocko

Tycker du ska fråga henne vad faan hon håller på med !
Något e ju inte riktigt som det ska,kanske e det så att hon börjat tröttna
på erat förhållande (och det e inte kul att höra men hon kanske har träffat någon annan) och vet inte hur hon ska avsluta ett förhållande,och då tycker att det "lättaste" sättet är att vara elak och dum mot dig.
Det e ju något du absolut måste kolla med henne om.
Men som sagt dem e inte lätta att förstå sig på.hon kanske fortfarande älskar dig fast hittat en ny konstig stil ! :(

Hoppas det löser sig !

// TOK :fyllisar

Visa loggen för vad dom skrivit till varandra, be henne förklara, har hon ingen bra förklarning så dumpa, antagligen vill hon bli dumpad!

/ Hannes

En tanke det kan inte vara så att hon genomskådade din MSN polare och jävlades med han???

Konfrontera henne och fråga vad det är som händer.

Men är det som du säger dumpa ,spring galna kvinnor är inget att ha.

Sen enl teorin max 3 år med samma tant annars blir dom för sura kanske det var dax ändå???

TokJohan skrev:
Verkar vara många som slåss med tjejer här :kocko

Tycker du ska fråga henne vad faan hon håller på med !
Något e ju inte riktigt som det ska,kanske e det så att hon börjat tröttna
på erat förhållande (och det e inte kul att höra men hon kanske har träffat någon annan) och vet inte hur hon ska avsluta ett förhållande,och då tycker att det "lättaste" sättet är att vara elak och dum mot dig.
Det e ju något du absolut måste kolla med henne om.
Men som sagt dem e inte lätta att förstå sig på.hon kanske fortfarande älskar dig fast hittat en ny konstig stil ! :(

Hoppas det löser sig !

Tok-Johan -en vis man

Allt för vanligt att tjejer driver fram ett avslut på ett förhållande genom att bete sig underligt istället för att göra slut på ett normalt sätt.

spectre skrev:
Min nuvarande flickvän och jag har varit tillsammans i ett halv år och lite till vi har haft det jätte bra tillsammans och vi har aldrig bråkat, men får några veckor sedan har hon blivit konstig och nästan otrevlig mot mig när hennes bästa kompis är i närheten. en av mina kompisar trodde att hon snackade skit om mig så han gjorde en ny msn och la till henne och snackade lite med henne och så sen började han fråga lite saker om mig och helt plötsligt vart jag en mördare, ett monster en idiot. och hon skriver även till honom att jag slår henne vilket absolut inte stämmer jag ska säga detta till min flickvän men hur ska jag säga det?? dom har varit kompisar sedan dom var små, och detta är mitt första seriösa förhållande gör alla brudar så här? antar att det är jävligt mycket OT men jag behövde skriva av mig lite!

verkar ju helt blåst... DUMPA

det kan vara så att hon snackar skit om dig för att godgöra för ett ev. tillfälle av otrohet... dvs.. flörtar hon med din polare på msn ?

Långa farbron skrev:
Tok-Johan -en vis man

Allt för vanligt att tjejer driver fram ett avslut på ett förhållande genom att bete sig underligt istället för att göra slut på ett normalt sätt.

Långa farbron skrev:
Tok-Johan -en vis man

Tack du farbrorn /

Man talar av egen erfarenhet.
Var tillsammans med en tjej i 4år som plötsligt började bete sig konstigt,härjade på krogen varje helg fre/lör var oftare med sina polare än med mig.
Vad jag vet var hon aldrig otrogen,men det var hennes sätt att visa/berätta att vårt 4 år långa förhållande var på slutspurten :näsblod
hade aldrig kunna tro det om henne men såna är dem !
Men spectre häng inte läpp om det skulle ta slut,kolla på mig drygt 2 år efter brytningen är jag tillsammans med en underbar tjej (vad jag vet :lol ) och ska bli farsa om 4 månader !
Allt löser sig även om man inte tro det när det e skit !

"vad nöjd med allt som livet ger och allt dig som dig kring dig ser glöm bort bekymmer sorger å besvär vad glad å nöjd för vet du vad m,m "

Spectre, tyvärr måste jag hålla med dom andra, Dumpa henne innan ngt annat händer...

Fast tjej som jag e så ser jag ju en annan ev förklaring till allt detta :rolleyes:

Japp, återigen har vi fått ett levande exempel på att brudar är ju inte helt hundra alltså... (sorry tjejer som härjar här, resten är störda... Inte ni:rolleyes:)

FY FAN!

Vad lyckas ni egentligen hitta för brudar....fan vet hur många tråda man läst på sh.com om liknande saker. Jag anser iaf att ett sådant förhållande är inget värt så det är bara att konfrontera henne och fråga vad problemet är. Antingen löser det sig eller oxå tar det slut. :7peta

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back