Har du vurpat i år?

:rofl

Hur fan kör ni egentligen? :D

En annan har ju faktiskt inte dammat av en enda gång under sin mc-karriär faktiskt :banana

Men de kommer väl en snart förstås, nu med en ny lite roligare hoj :gnissla

Hur fan kör DU?!
Klotar man inte så har man inte tillräckligt mycket adrenalin i blodet!:yoparty

Ja precis :) Nä men det känns ju som det går så sakta och man hinner tänka hur man ska agera så fort.

Själv vurpade jag i vintras när jag åkte på en "grus" väg då det var isigt. Landade mjukt i snövallen. Hojen hade vänt sig och jag låg någon meter in i skogen :D

Gick MAX 10 km/h då doh men det var ju precis innan en kurva och nedförsbacke :rolleyes:.

läste de :tummenupp

får hoppas på en lowslider i låga hastigheter i en vänlig kurva om det nu måset hända :rolleyes:

Jo jag tycker det är märkligt hur ni lyckas trilla så mycket. Visst, ni i skogen har jag förståelse för, men men. Degenerate känn dig inte allt för utpekad ;)

En annan har ju skillz :yoparty

Jag åker ju motard, de är ju skitsäkra. Ni åker ju sporthoj, och enligt försäkringsbolagen är det ju kamikazehojar :tummenupp

Jag körde motard förra säsongen, den slutade i sidan på en bil, fett osäker!

Eas94: vi som kör sporthoj väntar oss inte att ni ska förstå, ni ligger ju inte ner och skrapar knäna i kurvor :rofl

Last edited:
Jag körde motard förra säsongen, den slutade i sidan på en bil, fett osäker!

Eas94: vi som kör sporthoj väntar oss inte att ni ska förstå, ni ligger ju inte ner och skrapar knäna i kurvor :rofl

JOHO!!! Men det gör fan mycket ondare då vi inte har pucklor :tungan

Och så måste vi ligga mer i kurvorna :rolleyes:

Last edited:
Jag som tycker jag kör för snabbt i skogen men jag har då inte suttit fast i ett träd :D.

Men den dagen kanske kommer :rolleyes:

Hahah ja du ska man bli bra måste man tänja på gränsera :P första som hände när jag tog klivet från 85cc till 125 cc var att jag linda kylaren runt en tall pappa min blev inte så glad :P dock var det 2 år sedan :):arsele

Eller kör man inte över sin förmåga! :P

Men man måste köra över sin förmåga om man vill bli bättre man kan inte ligga på 1an och puttra runt det blir man inte känd på:banana

Last edited:
Nu var det längesen man vurpa. Kan det bero på att min grushoj står inne i skamvrån? :va

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla