Har du varit otrogen?

Har du varit otrogen?

• Antal röstningar
    0
Nej.
Nästa kvinna jag tar är en kvinna jag ämnar att behålla livet ut. Och hellre hugger jag handen av mig än begår någon form av otrohetsakt.

Nej.
Nästa kvinna jag tar är en kvinna jag ämnar att behålla livet ut. Och hellre hugger jag handen av mig än begår någon form av otrohetsakt.
Inne lite på samma linje där. Inte speciellt kräsen men varför hittar jag inte min söta brunett :huvet
Vad jag märkt på tjej-polare och även kill-polares flickvänner, är att tjejer gärna svävar över på fel sida genom att gå på krogen och ful-raggar. Alltså bara får lite uppmärksamhet. Det är en inkörsport till otrohet. Själv har jag aldrig riktigt känt så, har haft ett ganska långt förhållande till för nått år sen. Jag lägger hellre min energi på den man håller kär :tummenupp

Aldrig varit.
Vill aldrig vara det.
Vill aldrig bli utsatt för det.

Fy fan vad svinigt! Vill man röra en annan avslutar man förhållandet man har. För då är förhållandet inte ens värt att sattsa på om man har otrohet i tankarna!

Så du vill hellre att din "kille" ringer dig i panik 01:45 på lördag och gör slut, för han vill doppa i en annan "gryta" , än att han drar iväg med den där tjejen och har ett engångsligg som endå suger stenhårt för att bruttan luktar discofi**a och är så full så att hon däckar DiRecKT efter förspelet.

Det man inte vet mår man ju inte dåligt av? eeeeellllllleeeeeerrrrrr :glömdet

För dom som inte fatta det så var detta en fråga.
Ett försök till att skapa en debatt.

Last edited:
Eftersom gränsen går vid en kyss var jag tvungen att svara ja... när jag var 17 hånglade jag med en annan tjej än min. Hade det inte varit för den gången skulle jag svarat nej :banana

newstead: bara lyckats få gas och grass som betalningsmedel med andra ord? (din signatur) :)
(eller är det ännu värre, aldrig lyckats få skjutsa någon donna?)

*edit* kom på att jag inte har en aning om du har flickvän/fru eller är singel föresten... men det hindrar inte mig från att yra och pladdra på haha

Last edited:
Inte svårt att vara trogen om man är ful..

newstead: bara lyckats få gas och grass som betalningsmedel med andra ord? (din signatur) :)
(eller är det ännu värre, aldrig lyckats få skjutsa någon donna?)

*edit* kom på att jag inte har en aning om du har flickvän/fru eller är singel föresten... men det hindrar inte mig från att yra och pladdra på haha

Haha.. jodå, jag har skjutsat ;)

Och jag har flickvän, så numera är det bara gas och grass som gäller som betalningsmedel. Bara hojen som saknas :gnissla

Vad fan e ett knull med ragg från krogen? Mmm JäTtebRa? Handlar bara om dålig självkänsla. Dom som är otrogna behöver bekräftelse

Finns inget som sårar mer än otrohet. Man kan skada sig fysiskt men skiten läker (i flesta fall) men något som sårar en i själen läker aldrig riktigt helt. Man bär med sig det och är misstänksam mot framtida partners, det är min erfarenhet iallafall.

Bästa man kan göra är att man gör slut direkt hur ont det än gör. Klipp alla band..

Så nej jag har inte varit otrogen!

Kollar man på den statistik som finns så är det ju ganska vanligt att man är otrogen.
Jag har själv varit det för en herrans massa år sedan. Ungefär 17 år sedan närmare bestämt. Jag var ung och dum och var i ett förhållande som såhär i backspegeln var ganska uselt.
Jag skulle aldrig i livet göra om det. Jag hade djävulskt dåligt samvete efteråt.
Känner man för att hoppa över skaklarna så är det en signal på att allt inte står rätt till med partnern och då är det något som man borde ta tag i.

Varit otrogen: Jadå, flera gånger.

MEN! Aldrig och kommer aldrig vara med den kvinna som nu är min fru. Det är helt enkelt på ett annat sätt nu...

Har man det bra är man inte otrogen. Har man det lite halvdant är det en höjdare för stunden...

/ Jens

MEN! Aldrig och kommer aldrig vara med den kvinna som nu är min fru. Det är helt enkelt på ett annat sätt nu...

Har man det bra är man inte otrogen. Har man det lite halvdant är det en höjdare för stunden...

/ Jens

Å hur vet du att det inte är halvdant om 15 år? Ett vågat löfte skulle jag säga, eftersom du uppenbarligen inte är främmande för tanken som sådan.

/ Jens

What he said. :tummenupp

Å hur vet du att det inte är halvdant om 15 år? Ett vågat löfte skulle jag säga, eftersom du uppenbarligen inte är främmande för tanken som sådan.

Kanske det som är grejen, man vet inte och därför jobbar man lite extra för att se till så att det är bra även om 15år.

Last edited:

Jag kan aldrig lova att det är bra om 15 år, men jag kommer inte vara otrogen utan avsluta det nuvarande i sådana fall.

Jag tror det är bättre att vara otrogen och se vilka saker som triggar det hela under "experimentsförhållandena" i unga år än att hålla på sig då och trampa i klaveret när man verkligen har ett seriöst förhållande i vuxna år... Har man varit det tidigare vet man (jag) vilka faktorer som lockar fram det. Dom faktorerna håller jag numera enkelt borta från mitt äktenskap..

/ Jens

Jag kan aldrig lova att det är bra om 15 år, men jag kommer inte vara otrogen utan avsluta det nuvarande i sådana fall.

Jag tror det är bättre att vara otrogen och se vilka saker som triggar det hela under "experimentsförhållandena" i unga år än att hålla på sig då och trampa i klaveret när man verkligen har ett seriöst förhållande i vuxna år... Har man varit det tidigare vet man (jag) vilka faktorer som lockar fram det. Dom faktorerna håller jag numera enkelt borta från mitt äktenskap..

/ Jens
Tror du de personer du sårat genom din otrohet håller med?

Kanske det som är grejen, man vet inte och därför jobbar man lite extra för att se till så att det är bra även om 15år.

Kan bli jobbigt om man ständigt skall gå o oroa sig för hur förhållandet är om 15 år. Det skulle jag personligen inte orka med.:)

Back