Har du varit otrogen?

Har du varit otrogen?


  • Antal röstningar
    0

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Gränsen i detta fall går vid kyss. Pollen är anonym

Verkar jäääävligt vanligt, framför allt bland killar .. Jag har massor bra polare som är världsbäst mot mig, men tar varenda chans att vara otrogen när dom är i annan stad/annat land
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Har det inte förekommit pollar som varit anonyma för att sen inte vara det...nåt jag drömt kanske. Jag tänker då inte svara. Haha
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Aldrig, icket, never, nej osv...

Jag har så hög moral att jag inte ens når toppen när jag sitter på mina höga hästar!

Men skämt åsido, så är svaret fortfarande nej!

(EDIT) Däremot har jag lånat en telefon och ringt och panikdumpat en tjej för ett engångsligg med en annan!

Det var helt klart värt det, inte så mycket för att engångsligget var bra, utan för att jag äntligen tog mig för att dumpa en som var riktigt dålig...
 
Last edited:

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
tyvärr:rolleyes:jag gick från suzuki till honda. ett av mina värsta snedsteg
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
jag vet. känner mig besudlad och smutsig. Brukar få anfall när jag bara sitter i duschen och gråter samtidigt som jag försöker skrubba bort skammen med toaborsten.

Du måste såklart försöka hitta tillbaka till miss Sucka så fort som möjligt. Köp blommor o bjud på middag! Lite ny växellådsolja så ger det sig säkert.
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Otrohet borde belönas med tortyr.

Det belönas med tortyr, åtminstone om man har någon skam i kroppen. Och ja - jag har varit otrogen, så jag vet. Måste väl göra skäl för sitt nick. :fakta

Dock preskiberat vid det här laget, tidigt 90-tal, men jag har aldrig känt mig så jävla rutten som då. Erfarenhet är det namn man ger sina misstag.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Definiera otrohet?

Är det fullbordat samlag?, hångel?, telefonsex?, att man flörtar och har en sexuell laddad stämmning med en på arbetsplatsen/bekantskapskretsen/ute på krogen?, att man sitter och msn:ar hett med en annan brud i smyg medans frugan sover?

Vart går gränsen egentligen?
För mej är det iaf när man beter sig på ett sådant sätt som man inte 'öppet' skulle våga bete sig på och kunna stå för, dvs om respektive var med vid tillfälle skulle man inte våga göra på så vis, för då blir olämpligheten än mer klar i det hela.

Och nej, jag skulle a-l-d-r-i-g vara otrogen.
Nåt mer ruttet svek kan man inte genomföra, usch.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Definiera otrohet?

Är det fullbordat samlag?, hångel?, telefonsex
?, att man flörtar och har en sexuell laddad stämmning med en på arbetsplatsen/bekantskapskretsen/ute på krogen?, att man sitter och msn:ar hett med en annan brud i smyg medans frugan sover?

Vart går gränsen egentligen?
För mej är det iaf när man beter sig på ett sådant sätt som man inte 'öppet' skulle våga bete sig på och kunna stå för, dvs om respektive var med vid tillfälle skulle man inte våga göra på så vis, för då blir olämpligheten än mer klar i det hela.

Och nej, jag skulle a-l-d-r-i-g vara otrogen.
Nåt mer ruttet svek kan man inte genomföra, usch.

Läs trådstarten?

Har du varit otrogen?
Gränsen i detta fall går vid kyss. Pollen är anonym
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Nej.

Dock haft en "trevlig" flickvän som var otrogen med TVÅ killar samtidigt (ena var hennes ex) i TVÅ månader innan min magkänsla (hennes skumma beteende) fick mig att kolla upp lite saker och ting, och visst fan var ens misstankar korrekta ("jippi"....).

Det hela hjälpte dock inte mot den skumma känslan man hade i magen, tvärtom, har nog aldrig haft sådana magsmärtor och mått skit som dagarna (veckorna?) efteråt.....
 

dipsy

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Tyresö
Hoj
-
Fy fan vad svinigt! Vill man röra en annan avslutar man förhållandet man har. För då är förhållandet inte ens värt att sattsa på om man har otrohet i tankarna!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top