Maxout
Mr
bada med hajjarna! fiska!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nicke skrev:I New York där skatten är 8,625% är grund-dricksen dubbla taxen = 17%. Det är om det var OK, var det bra eller kanon så ska de ha mer. Hellre dricksa lite för mycket (jaja, man ser förmodligen aldrig dem mer men i alla fall...). Köper man bärs så är det ca $1 i dricks för en öl, $2 för 2 bärs om man beställer i baren. Vid bordsservering kör man på drickstaktiken ovan.
Henkmaster: Menar du Arby's eller har jag missat Hardy's? Vad är det för nåt i så fall?
Jag hyrde en Sig-Sauer 9mm i San Diego på nåt "Shooter's Emporium". Bara visa passet och sen fick jag en glasslåda med ammo och puffran. Skitkul!

Denna story är tyvärr sann, men det skiter väl du i :kockoMaxxi skrev:Och sen vaknade du ur dina drömmar med tummen i munnen och dregel på kudden![]()
Jomen det var värre på femtiotalet när du var där, än vad det är nu.GSXR1100R skrev:Denna story är tyvärr sann, men det skiter väl du i :kocko
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |