Har du varit i Miami, Florida?

Nicke skrev:
I New York där skatten är 8,625% är grund-dricksen dubbla taxen = 17%. Det är om det var OK, var det bra eller kanon så ska de ha mer. Hellre dricksa lite för mycket (jaja, man ser förmodligen aldrig dem mer men i alla fall...). Köper man bärs så är det ca $1 i dricks för en öl, $2 för 2 bärs om man beställer i baren. Vid bordsservering kör man på drickstaktiken ovan.

Henkmaster: Menar du Arby's eller har jag missat Hardy's? Vad är det för nåt i så fall?

Jag hyrde en Sig-Sauer 9mm i San Diego på nåt "Shooter's Emporium". Bara visa passet och sen fick jag en glasslåda med ammo och puffran. Skitkul!

Visst är det sjukt med all dricks? Men eftersom serveringspersonal får dricksen som sin lön, är det väl ganska okej. Kan dock inte låta bli att tycka illa om den sjuka mentalitet som amerikanska krögare kör med... Låga löner, lev på dricksen...

Arby's? Nope, jag menar Hardy's! :tummenupp
Helt klart de godaste burgarna jag stoppat i kistan på år och dar!
De hade en "Philadelphia double" som bestod av typ två 100g biffar och sen lika mycket ost! Då menar jag CREAM CHEESE!
Jag kan vakna upp helt svettig om nätterna och skrika deras namn.
Snacka om trauma! :yoparty

Schysst det där med vapen! :) På Wal-Mart kunde man köpa rejäla pump-action hagelgevär på deras "Sporting-department".
Jisses.. :hihi

Maxxi skrev:
Och sen vaknade du ur dina drömmar med tummen i munnen och dregel på kudden :7peta
Denna story är tyvärr sann, men det skiter väl du i :kocko

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back