Har du suttit i fängelse?

Har du suttit i fängelse?

• Antal röstningar
    0
Markus skrev:
Antiglobaliseringsdemonstration är fett. :yoparty

Visst är det!

Du har väl säkert åkt dit för nåt skattebrott eller så? Fuskat lite med momsredovisningen? Come clean nu, Markus!

Vad e syftet med pollen???
Bara ren nyfikenhet,eller vinner man nåt pris om man suttit mest/längst.
Jag kan maila min adress så e det bara att skicka det DireCKt i så fall.

Att ha suttit inne e ju bara att ha varit dålig på att utföra nåt kriminellt oftast,så det e väl knappast nåt att skryta om.
En liten del är ju dock oskyldigt dömda(liksom jag var) :rofl .

Kan ingen säga om de har åkt dit för att ha snott nån båge? Ska se hur minerna blir då! :tomten Men man lär ju fått sno nåra bågar för att de ens ska bry sig och sen att åka i fängelse för att han snott bågar då har man väl i princip åkt till importören o hämtat alla hojarna de har på lager!!! :3freak

Jag har med min klass (5:an o 6:an) "lussat" för några av de tyngre internerna i Sverige på Österåkers Anstalten.............räknas det ? :tungan

Det var lite läskigt att vara där inne, men de var snälla mot oss iaf ! :)

jag ledde en liga som snodde 500 hojjar i sverige o skeppade dom till AFRIKA till dom bättre behövande...
så nu var det sagt oxo.. :arsele :D :tungan :tummenupp :banana :hihi

Prillan73 skrev:
Jag har med min klass (5:an o 6:an) "lussat" för några av de tyngre internerna i Sverige på Österåkers Anstalten.............räknas det ? :tungan

Det var lite läskigt att vara där inne, men de var snälla mot oss iaf ! :)
Sånt är värt mycket för internerna o väldigt hedersamt.Många tror att det är som att bo på nåt lyxhotel att sitta inne,men dom har oftast fått se insidan på nån öppen anstalt.På en "tung" anstalt som kumla,hall tillberga m,fl är det garanterat inget dagis.Dog eat dog e det som gäller.Visst har dom allra flesta som hamnat där sig själva att skylla o förtjänar sitt straff.Men man har en VÄLDIGT liten chans att kunna bryta mönstret o inte återfalla i brott med den "vård" som bedrivs idag.Man måste va stark,drogfri o helst ha ordnat nån form av boende när man muckar,annars e det bara en tidsfråga innan du sitter där igen. Nåväl,blir väl politiktråd av detta nu,men jag kunde inte hålla mig.Under mina år på s-h tror jag det har dykt upp MINST 5 trådar med ungefär samma frågeställning,därför jag undrar vad informationen ska användas till?

Häktad i Spanskt fängelse, men dom släppte mig efter 4 timmar, missförstånd.

Strongliquid skrev:
Ha ha ha ha,anade nästan det.Men har du redan frågat ut hela hembyn så det blev dags här?Eller har du nån najs stöt på gång så du tänkte leta efter coworkers till crewen? :tungan

ktmjacke skrev:
Ha ha ha ha,anade nästan det.Men har du redan frågat ut hela hembyn så det blev dags här?Eller har du nån najs stöt på gång så du tänkte leta efter coworkers till crewen? :tungan

Exakt, måste ju ha lite storstadsfolk som har vana att misshandla, skjuta och mörda :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg