War-psycho skrev:2141079Som jag sa lite längre upp...![]()
Se där. Hade ett antal fönster öppna som jag surfade i. Tråden blev visst gammal innan jag postade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:2141079Som jag sa lite längre upp...![]()
Vi får väl se vad hans nästa namn blir.ultimate_TF skrev:2141082Men han han bara med 8 inlägg innan det var stopp igen.![]()
War-psycho skrev:2141088Vi får väl se vad hans nästa namn blir.![]()

Fräd skrev:2141093DimEnsion2![]()

Men vaffan ???piece skrev:2141115http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=23899
Här ger vi inte upp i första taget![]()

Det kanske ÄR RF_Racing aka MR.Robin?War-psycho skrev:2141118Men vaffan ???
Försöker han bräcka RF_Racing, eller vad handlar det om ?![]()
Jo, det är väl en sak med dum-spammers här i OT-delen.newstead skrev:2141120Det kanske ÄR RF_Racing aka MR.Robin?![]()
Bästa sättet att få honom att ledsna är väl egentligen att helt enkelt ignorera honom antar jag... fast det kanske är svårt att få alla SH-medlemmar att göra det...
Jo, men snart kallar han sig nåt helt annat, för att försöka undgå upptäckt.Fräd skrev:2141121Swedie får ta i med hårdhanskarna snart. En vanlig bann funkar inte. Banna på mail, IP, hostname och allt med DimEnsion i användarnamnet![]()
Exakt. En bra flejm kan ju tom vara kul men den här fan är ju bara jobbig och dryg. Bort med honom för alltid!War-psycho skrev:2141123Jo, det är väl en sak med dum-spammers här i OT-delen.
Men i Teknik-delen vill man ju gärna hålla det hyfsat seriöst.
Jo, men snart kallar han sig nåt helt annat, för att försöka undgå upptäckt.
Jonathan skrev:2141131Funkar det inte att banna IP![]()
Trodde det var "for ever". ?

Nr:18 skrev:2141155Går att banna på IP, men det kan vara dynamiskt ip, då kan det drabba flera andra
Klart det går fast då drabbar det ju ett x antal andra oxå.Fräd skrev:2141162Banna på den delen av hostname som inte är dynamiskt? Tror det går.
Fräd skrev:2141121Swedie får ta i med hårdhanskarna snart. En vanlig bann funkar inte. Banna på mail, IP, hostname och allt med DimEnsion i användarnamnet![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |