Har du rapporterat användaren "DimEnsion"?

Har du rapporterat inlägg från "DimEnsion"

• Antal röstningar
    0
Nä, fast helt klart är ju att han:

1. Är en flejm.
2. Inte har alla indianer i kanoten.

Strongliquid skrev:
2140410 Såg i nån tråd han skrivit i där nån undrade hur många som rapporterat inlägg från den användaren, och det borde vara många.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=23634

:tomten
Väck med honom... :kocko

(Det är ju uppenbarligen det han vill själv.)

DimEnsion skrev:
2140459 Tydligen så blev det inte lång stund.

Btw, du har fått svar på din fråga. Varför ber du inte någon moderator låsa tråden? Hummz, för att det här är ett riktigt jävla skit forum. :argpådato
DimEnsion skrev:
2140453 Nr:18 mycket snack, lite verkstad. Har käftat ständigt i 2-3 timmar nu. Men som sagt, inget händer.
Riktigt jävla skit forum, att inte ens moderatorerna kan banna folk.

Samt okunniga. Det är ni som beter er som moppefuckon. Om ni nu vet vad det är =)

Ett riktigt bögforum är det här.
DimEnsion skrev:
2140235 Jag Skämmms Över Er. Jävlla Nollor. Du Har För Stor Jävla Munstycke. Och Kasta Dina Jävla Tändstift Åt Helvete. Köp Nya, Vafan Kan Du Inte Bjuda Hojjen På Ett Lite Mindre Munstycke Och Några Stift? Fyfan, Du Bör Inte Ha Någon Jävla Hhojj.
Need I say more ? :)

(Har dock inte behövt käfta med honom själv....än så länge.)

Ljunghusen skrev:
2140569 ....snark swedie ge oss bannknappen

du får börja hänga i den manliga delen av forumet :D
Mjo, men när det gäller riktiga hojar har jag änsålänge inte så mycket att säga till om.

jag har kollat hans senaste inlägg... (kocko-smiley)

Jag är ta mig fan ingen kille!!!!!!

:4skrika Vilken förolämpning.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2140400&postcount=33 :rofl

En av trådarna som han har varit aktiv i. (Ni kommer till första sidan via att klicka på länken högst upp till höger.)

Inskickat av DimEnsion
Det är ju sjukt vad ni äldre är okunniga. Ni har era jävla manualer, ni lämnar in era hojjar för minsta lilla. En annan utan inkomst gör allt själv, klyver motorer, byter vevar, byter växel lådor. Läser inge jävla manualer (då jag har mer kundskaper än er) Samt så försöker jag felsöka efter felet innan jag skapar trådar. Ni är så jävla lata, ska alltid ha massa saker på beställning. Gör något åt det era patetiska helvetar, ska ni ha hojj så ska ni bannemig kunna lite om dom. Det är inte bara sitta på dom och se glada ut. Dom kräver lite omvårdnad. Det är inte eran jävla slav som ni ska köra skiten ur. Jävla plaskfittor. Fyfan säger jag.

Last edited:
Oj oj oj... Jag får inte luft.. :rofl :rofl

Killen har ju seriösa problem. Även fast detta är internet så agerar man efter vissa sociala koder. Skulle va kul att se lirarn i verkliga livet...

Men men, vanudå :va

Killen är Bannad, vafördådå :rolleyes:

:hihi

Läste några av hans inlägg i mekforumet tidigare idag; Det känns som att forumet (och resten av världen?) klarar sig bättre utan honom.

DrSwizz skrev:
2140974 Läste några av hans inlägg i mekforumet tidigare idag; Det känns som att forumet (och resten av världen?) klarar sig bättre utan honom.

Ja, det här var en höjdare (apropå att byta oljefilter):
DimEnsion skrev:
2139615 Nej du ska inte köpa nytt filter. Gör rent det istället. Då ditt filter är avstämt för din motor.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg