Har du plockat ut hojen än?

Har du plockat ut hojen än?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bifogat

• gammal padda.jpg
    gammal padda.jpg
    73.5 KB · Visningar: 95
Lite trögstartat men idag kom man äntligen ut.

Trodde körlusten skulle lägga sig lite men det blev tvärtom... :4skrika

Hoppas på fint väder till påsken! Annars få vi ta till ärtsoppa och tändare på torsdag!

Plockade hojen ut hojen förra söndagen en timma senare var man på väg till sjuken i ambulans.....o en hoj som inte va lika fin längre... :död :huvet :död

Det gjorde jag samma dag jag fick hem den....10 feb -06

J.R skrev:
2075059 Plockade hojen ut hojen förra söndagen en timma senare var man på väg till sjuken i ambulans.....o en hoj som inte va lika fin längre... :död :huvet :död

Men..herre jösses! Va fan hände?

JKay skrev:
2075107 Det gjorde jag samma dag jag fick hem den....10 feb -06

Men..herre jösses! Va fan hände?

Nya däck är inte alltid bra :3freak sen kan de ha varit lite mer grus än väntat :huvet ......E la inget att sörja med tanke på att ja köpte hojen för två veckor sen :4skrika :mad: :4skrika ...Men ja klara mig ialla fall hyfsat bra som tur va :Bugar ..

Men nästa år blir de nog inget åka förrän vädret e riktigt bra....Lärt sig en läxa ialla fall.....

jag har väl inte plockat ut den riktigt. den har aldrig varit inne :gnissla

men på en 10 dar sen jag fick den så har den gått 65 mil. kom precis in, började skaka riktigt mycket. 10 mil stadskörning blev det idag :yoparty

hoppas på lika fint väder hela vecka, jag är långledig :banana

plockade ut den nu i fredags, klämde in den i den minimala hissen på bakslangen o framhjulet nuddandes taket. släpade ut o fyllde på vätskor o drog igång.. körde ut till märsta för en besiktning(avställd länge)..
sedan dess har det gått två tankningar varav den sista turen var nu inatt 11/4 hem från jobbet. Fyyy Faaan va kallt!! minus ett par o fartvind på runt hundratio! Körde bogan nu i måndags, när jag kom fram till Vaxholm var det en "local" som kom fram och sa: -Det var fan på tiden. Välkommen! :D :näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti