Har du plockat ut hojen än?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

TrueBlue

Snäll
Gick med
31 May 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Vaknade i morse och var sugen på att åka till garaget och hämta ut hojen, men där fick man tji, snö och slask gillar inte duccen..

TrueBlue skrev:
2074449 Vaknade i morse och var sugen på att åka till garaget och hämta ut hojen, men där fick man tji, snö och slask gillar inte duccen..

Den har kommit ut ifrån ena rummet ända till vardagsrummet... Sedan kom snöfallet och hojjen förblir där den är ett tag till!!
:mad:

TrueBlue skrev:
2074449 Vaknade i morse och var sugen på att åka till garaget och hämta ut hojen, men där fick man tji, snö och slask gillar inte duccen..

Ha visst idag, tog jag första turen

Lätt! Med helgens väder i Stockholm så var det inget att tveka på. Körde kanske 25-30 mil och hade hoppats på att ha den till jobbet idag men när det snöade i morses så var det inget att tänka på.

Nu är det fint igen och får se hur det ser ut imorgon.

TrueBlue skrev:
Polaren hämtar min imorrn i Karlstad sen blir premiärturen på fredag :banana

har kört i tre veckor snart :banana

Nää, inte än... Men det är bara en tidfråga, Erik ska besiktiga sin hoj på Onsdag och jag måste bara klara premiären före honom så senast i morgon måste det ske.

-Ähh va f*n, det är fortfarande +9grader ute..... Det är väl bara att få det avklarat, Morsning så länge :)

** Sisådär, nu kan även jag klicka i ett "Ja" i pollen :D :D
Å det var så jäkla skööönt!!! Killar & Tjejer... Nu är det vår i OzzianLand, hehe
Långtur i morgon **

Last edited:
Ozzian skrev:
2074493 Nää, inte än... Men det är bara en tidfråga, Erik ska besiktiga sin på Onsdag och jag måste bara klara premiären före honom så senast i morgon måste det ske :D

-Ähh va f*n, det är fortfarande +9grader ute..... Det är väl bara att få det avklarat, Morsning så länge :)

Man ska inte hoppas för mkt men efter all påsk fylla :fyllisar ( läs fre å lör ) så vill jag jättegärna åka retta från Örebro till Sthlm nästa Tis om vädret tillåter :)

jag hoppas på att kunna ta första turen i helgen, men samtidigt är jag lite skraj om det inte är ordentligt sopat osv, men lite borde man kunna cruisa...vad finns det annars för uppenbara risker att se upp för, grus borträknat?

Sa igår att ja skulle ställa på ida å ta mig en tur.. Klart som fan d snöa imorse när ja vakna..! Va gla ja blev.. :huvet

MiZou skrev:
2074518 jag hoppas på att kunna ta första turen i helgen, men samtidigt är jag lite skraj om det inte är ordentligt sopat osv, men lite borde man kunna cruisa...vad finns det annars för uppenbara risker att se upp för, grus borträknat?

Förfrusna fingrar! :näsblod

MiZou skrev:
2074518 jag hoppas på att kunna ta första turen i helgen, men samtidigt är jag lite skraj om det inte är ordentligt sopat osv, men lite borde man kunna cruisa...vad finns det annars för uppenbara risker att se upp för, grus borträknat?

Älgar?

TrueBlue skrev:
2074524 Älgar?

de ska man väl alltid se upp för, tänkte om det fanns något mer vanligt premiärmisstag som folk gör som jag kanske kan slippa genom en enkel upplysning, för varför "uppfinna hjulet på nytt?"

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D